Mewsique Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå er det snart den tiden av året igjen, hvor det er tid for å bli skremt. Her i Norge har filmen premiere på Halloween. Nå kan du varme opp med nye bilder fra filmen. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Denne har jeg jammen med ventet på, gitt... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Herlig! Saw 4 var den desidert beste i serien da de ikke fokuserte så mye på volden, men mer på historien, håper det samme skjer her! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hehe. Det var egentlig bare eneren som skremte meg, og det var faktisk en ganske god film. Men er det et publikum er det en scene. Endret 1. oktober 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Enern står fremdeles på toppen i serien for min del. Absolutte klimakset er når Jigsaw reiser seg opp etter å ha ligget på gulvet gjennom hele filmen og musikken bygger seg fremdeles opp helt til han stenger døra. Bare det er nok til å måtte se filmen. Nr.4 rettet faktisk litt opp inntrykket jeg fikk av nr.3, så skal bli spennende å se 5-ern. Ser mer på nr.1 som en stand-alone film og oppfølgerne som en slags spinoff. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 GLEDER MEG :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg