FmB Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Halloen. Etter søk på google og forumet her finner jeg bare programmer og reg edits som disabler windows tasten. Dette er ikke nødvendig for min del, jeg vil noe mer. Er det noen som vet noe måte å disable windows key funksjonen, men fremdeles beholde knappen, så jeg kan bruke denne til push to talk i vent. feks? Eller om det er mulig med IHateThisKey? Og om det samme er mulig med caps lock, da jeg vil bruke denne til andre funksjoner? Jeg har Vista 64 hvis dette er relevant? Jeg må se om jeg får Ihatethiskey til å fungere når jeg kommer hjem. Er jo mulig jeg tar feil og man kan bruke tasten uansett? På forhånd takk for alle relevante svar. =) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei Hva slags tastatur har du da? Jeg har logitech-greier, og i setpoint-softwaren, så kan du disable win-tasten. Lenke til kommentar
FmB Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei Hva slags tastatur har du da? Jeg har logitech-greier, og i setpoint-softwaren, så kan du disable win-tasten. Oi oi Har logitech jeg å.... finne setpoint... Update. finner ikke tastaturet i setpoint, bare musen. teste mer... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trykke på Connect-knappen på mottakeren først, så tastaturet... Hvis ikke: Restart pc'en Hvis ikke: Last ned siste setpoint og legg inn Hvis ikke: Spør din bestemor Lenke til kommentar
FmB Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Trykke på Connect-knappen på mottakeren først, så tastaturet... Hvis ikke: Restart pc'en Hvis ikke: Last ned siste setpoint og legg inn Hvis ikke: Spør din bestemor Fikk det til å funke. Det er med tråd btw. men finner ingenting om windows keyen. bare andre funksjonsknappene. Har billigste mediakeyboard men still. Prøve finne ihatethiskey deluxe nå Endret 2. oktober 2008 av FmB Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slik ser det i hvertfall ut hos meg. Lenke til kommentar
FmB Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Slik ser det i hvertfall ut hos meg. Har ikke de tre siste fanene der. hvilken version av setpoint? Lenke til kommentar
FmB Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 4.60.122 Samme som meg, men jeg har ikke de valga. Sikkert siden du har et dyrere keyboard. Jaja, får lete videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå