Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Svaret var..... Frutti Beans! Jeg ringte produktsjefen eller markedsjefen, og de oppgav at volumet på det de sendte ut var lik, men tyngden var forskjellig. Frutti Beans var 5,4 kilo per pakke, og neste på listen var akkurat 5 kg. Så nå har Dere fasiten! Nope, for dem er ikke komprimert Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg husker når jeg gikk i syvende klasse, at det var sånn tilbud på rimi, en sånn Candy King boks for 49,- Jeg og en venn trykket ned masse sånne gelegreier som er i godt og blandet posene. Når vi kom hjem veide vi den og den var litt over 1,1 kilo Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan ser disse ut ? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan ser disse ut ? Sånne som er ringet rundt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ... men vanskelig å stable. Krokodillene most sammen tror jeg er det tyngste. Du må ha taktikken klar, vettu. Først tar du et lag med noe tungt, så fyller du hulrommene med noe smått, f.eks de røde og blå små drittgreiene. Så legger du et nytt lagt med det tunge, for så å fylle hulrommene igjen. Er bænkers! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du må ha taktikken klar, vettu. Først tar du et lag med noe tungt, så fyller du hulrommene med noe smått, f.eks de røde og blå små drittgreiene. Så legger du et nytt lagt med det tunge, for så å fylle hulrommene igjen. Er bænkers! Neinei, bruk makt og skvis ut eventuelle tomrom . Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ... men vanskelig å stable. Krokodillene most sammen tror jeg er det tyngste. Du må ha taktikken klar, vettu. Først tar du et lag med noe tungt, så fyller du hulrommene med noe smått, f.eks de røde og blå små drittgreiene. Så legger du et nytt lagt med det tunge, for så å fylle hulrommene igjen. Er bænkers! Om du moser sammen krokodillene, skal det ikke bli noe luft der inne. Dessuten har de en ganske høy egenvekt. Latterkongen: Jobber på Rimi, og det er slettes ikke uvanlig med bokser på over 1 kg. Selv ikke for voksne mennesker som fyller opp med det de har lyst på ... Det som iallfall er sant, er at det er ekstremt billig om du gjør jobben din. Rundt 5 kr/hg er ikke værst for CandyKing ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå