drseafood Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Heisann, jeg lurer veldig på hva som er det snopet med høyest massetetthet i candyking-disken. Har en konkurranse på gang med noen kamerater om å få mest mulig oppi "fyll-selv" boksen og må derfor ikke gå etter smak, men gå etter det som gir mest vekt. Håper noen her har noen gode forslag, utrolig nok hadde ikke CandyKing-Corp selv noe vetugt svar på dette. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sjokolage er temmelig tungt. Samme med slike vingummi-slanger. Du bør sansynligvis satse på ting som føles litt tunge, men som samtidig har en evne til å trykkes sammen temmelig godt. Har selv gjort det dere holder på med Bare at vi tok en stor flaske Cola som vi brukte til å presse ned godteriet ned i boksen med. Brukte selvfølgelig vår egen kroppsvekt til å få til dette også Husker vi fikk godteri til 50,- som egentlig burde kostet godt over 100,- Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sjokolage er temmelig tungt. Samme med slike vingummi-slanger. Du bør sansynligvis satse på ting som føles litt tunge, men som samtidig har en evne til å trykkes sammen temmelig godt. Har selv gjort det dere holder på med Bare at vi tok en stor flaske Cola som vi brukte til å presse ned godteriet ned i boksen med. Brukte selvfølgelig vår egen kroppsvekt til å få til dette også Husker vi fikk godteri til 50,- som egentlig burde kostet godt over 100,- Elle bare presse oppi med sånne små røde og blåe klomper?? Tror de veien endel med tanke på hvor liten plass det tar Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Elle bare presse oppi med sånne små røde og blåe klomper?? Tror de veien endel med tanke på hvor liten plass det tar Hvis du presser de godt nok kunne du like godt ha kjøpt en kilo sukker og konditorfarge Jeg har alltid tenkt på fudgen (karamellkubene) som de dyreste. Men sjokolade og vingummi hørtes også tungt ut... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du må jo ta evnen til å kunne komprimeres med i betraktningen også, slik at sånne skumgummiputer kanskje kan hamle opp med eksempelvis krokodiller. Daniel Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen typer drops er ofte ganske tunge, så en foundation av myk sjokolade og så lagvis drops og noe mykt er kanskje bra. Men dersom du leser på hver beholder bør det stå egenvekten der, og beholderene er like store. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ja Überadri, de karamell-kubene er smarte... De kan også stables ganske bra siden de er firkantet, og kanskje knuses til gugge. Og er ikke lukket ugjennomsiktig? Man kan jo legge noe dyre greier oppi der... Batterier etc. Endret 1. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ved nedkjøling vil godteriet komprimeres ytterligere. Hvis man i tillegg smelter godteriet først (for eksempel med hårføner), vil det fylle tomrom på en perfekt måte. Daniel Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette husker jeg var in i min ungdom, da dette tilbudet kom.. Begerene var av papp og man kunne trykke ut bunnen så man fikk mer kubikk å jobbe med, lokkene kunne også trykkes ut.. Husker ikke rekord men jeg husker at vi fikk hu juicyfruitsmattende dama til å veie den hver gang. Mitt triks var en bunn av karamell(hullene fylt ut av krokodille) derretter fulgte melkepletter, amrikanske linser og lakris(de salte indianerhodene).. Hemmeligheten til rå vekt kommer her folkens: Trykk heksehyl nedi ALLE sprekkene.. Dette tar cirka 2 timer, løp hjem etterpå og bli kvalm etter 1/10 av boksen. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 på hver beholder står det vekt. i gram for hver mener jeg. sjokolade. full opp boksen og sett den i ovnen til det blir flytende. så bruker du en vakumpumpe og får ut all luft for å så fryse boksen ned. så fuller du på med ny sjokolade og gjør det samme opp igjen. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Man kan jo legge noe dyre greier oppi der... Batterier etc. Så du vil altså risikere å ødelegge fremtiden din pga. en konkurranse mellom dere? Det der er direkte tyveri. Har ikke tall på hvor mange tjuvladder vi har tatt som har stappet andre artikler oppi annen emballasje etc. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ødelegge fremtiden er vel litt å ta i, for å ha stjålet noen batterier i sin ungdomstid. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ødelegge fremtiden er vel litt å ta i, for å ha stjålet noen batterier i sin ungdomstid. Få arbeidsgivere som liker at du har tyveri på rullebladet. Vi har tatt folk for å stjele 2-3 (!) skruer. Og ja, de ble dømt. Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ødelegge fremtiden er vel litt å ta i, for å ha stjålet noen batterier i sin ungdomstid. Få arbeidsgivere som liker at du har tyveri på rullebladet. Nasking står bare på strafferegisteret i 2 år. dessuten det ikke mange arbeidsgivere som har tilgang til rullebladet ditt, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Syke! Jeg har bare gitt dem refs. Men spørs hvem de er. Er det whannabegangsters så sender jeg bekymringsmelding til barneværnet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Karamellfudge er nok av det tyngste Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ... men vanskelig å stable. Krokodillene most sammen tror jeg er det tyngste. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Åtte pakker Gilette fusion barberblad. Fyll krokodiller i sprekkene. Så har du hvertfall god valuta for pengene Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Krokodillene er gode, tunge og det blir lettere å komprimere. Men de indianer hodene i salt lakris er nok tyngst!! Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Svaret var..... Frutti Beans! Jeg ringte produktsjefen eller markedsjefen, og de oppgav at volumet på det de sendte ut var lik, men tyngden var forskjellig. Frutti Beans var 5,4 kilo per pakke, og neste på listen var akkurat 5 kg. Så nå har Dere fasiten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå