Gå til innhold

Tyngste Candy King snopet?

drseafood

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurer veldig på hva som er det snopet med høyest massetetthet i candyking-disken. Har en konkurranse på gang med noen kamerater om å få mest mulig oppi "fyll-selv" boksen og må derfor ikke gå etter smak, men gå etter det som gir mest vekt. Håper noen her har noen gode forslag, utrolig nok hadde ikke CandyKing-Corp selv noe vetugt svar på dette. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjokolage er temmelig tungt. Samme med slike vingummi-slanger. Du bør sansynligvis satse på ting som føles litt tunge, men som samtidig har en evne til å trykkes sammen temmelig godt. Har selv gjort det dere holder på med :) Bare at vi tok en stor flaske Cola som vi brukte til å presse ned godteriet ned i boksen med. Brukte selvfølgelig vår egen kroppsvekt til å få til dette også :) Husker vi fikk godteri til 50,- som egentlig burde kostet godt over 100,- :)

Lenke til kommentar
Sjokolage er temmelig tungt. Samme med slike vingummi-slanger. Du bør sansynligvis satse på ting som føles litt tunge, men som samtidig har en evne til å trykkes sammen temmelig godt. Har selv gjort det dere holder på med :) Bare at vi tok en stor flaske Cola som vi brukte til å presse ned godteriet ned i boksen med. Brukte selvfølgelig vår egen kroppsvekt til å få til dette også :) Husker vi fikk godteri til 50,- som egentlig burde kostet godt over 100,- :)

Elle bare presse oppi med sånne små røde og blåe klomper?? Tror de veien endel med tanke på hvor liten plass det tar :)

Lenke til kommentar
Elle bare presse oppi med sånne små røde og blåe klomper?? Tror de veien endel med tanke på hvor liten plass det tar :)

Hvis du presser de godt nok kunne du like godt ha kjøpt en kilo sukker og konditorfarge :p

Jeg har alltid tenkt på fudgen (karamellkubene) som de dyreste. Men sjokolade og vingummi hørtes også tungt ut...

Lenke til kommentar

Ja Überadri, de karamell-kubene er smarte...

De kan også stables ganske bra siden de er firkantet, og kanskje knuses til gugge. :)

Og er ikke lukket ugjennomsiktig?

Man kan jo legge noe dyre greier oppi der... Batterier etc. :whistle:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Dette husker jeg var in i min ungdom, da dette tilbudet kom.. Begerene var av papp og man kunne trykke ut bunnen så man fikk mer kubikk å jobbe med, lokkene kunne også trykkes ut.. Husker ikke rekord men jeg husker at vi fikk hu juicyfruitsmattende dama til å veie den hver gang. Mitt triks var en bunn av karamell(hullene fylt ut av krokodille) derretter fulgte melkepletter, amrikanske linser og lakris(de salte indianerhodene).. Hemmeligheten til rå vekt kommer her folkens: Trykk heksehyl nedi ALLE sprekkene..

Dette tar cirka 2 timer, løp hjem etterpå og bli kvalm etter 1/10 av boksen.

Lenke til kommentar

på hver beholder står det vekt. i gram for hver mener jeg. sjokolade. full opp boksen og sett den i ovnen til det blir flytende. så bruker du en vakumpumpe og får ut all luft for å så fryse boksen ned. så fuller du på med ny sjokolade og gjør det samme opp igjen.

Lenke til kommentar
Man kan jo legge noe dyre greier oppi der... Batterier etc. :whistle:

Så du vil altså risikere å ødelegge fremtiden din pga. en konkurranse mellom dere? Det der er direkte tyveri. Har ikke tall på hvor mange tjuvladder vi har tatt som har stappet andre artikler oppi annen emballasje etc.

Lenke til kommentar
Ødelegge fremtiden er vel litt å ta i, for å ha stjålet noen batterier i sin ungdomstid.

Få arbeidsgivere som liker at du har tyveri på rullebladet.

Nasking står bare på strafferegisteret i 2 år. dessuten det ikke mange arbeidsgivere som har tilgang til rullebladet ditt, så vidt jeg vet

Lenke til kommentar

Svaret var..... Frutti Beans! Jeg ringte produktsjefen eller markedsjefen, og de oppgav at volumet på det de sendte ut var lik, men tyngden var forskjellig. Frutti Beans var 5,4 kilo per pakke, og neste på listen var akkurat 5 kg. Så nå har Dere fasiten! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...