Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt opphisset over svært lang tid

Gjest Guest_Blå_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Blå_*

Hei.

I det siste har jeg vært konstant seksuelt opphisset, og nå begynner det virkelig å gå meg på nervene. Jeg har hatt kjæresten min her i tre dager, men aldri før har jeg følt meg så sex-fiksert og hatt konstant lyst på henne så sterkt eller over så lang tid. Nå begynner det å bli problematisk, for hun liker ikke at jeg hele tiden vil ta på henne eller på meg selv. Hun har mensen og vil derfor ikke ha sex med meg, men hun har sugd meg to ganger i løpet av de siste 24 timene. Det lindrer ikke noe særlig.

Kan dette være kjemisk, at hun ubevisst skiller ut et feromon nå som gjør meg så opphisset? Eller kan det være noen andre grunner?

Alle konstruktive innspill mottas med takk, for nå begynner vi virkelig å gå lei dette her...

Mvh, Blå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå begynner det å bli problematisk, for hun liker ikke at jeg hele tiden vil ta på henne eller på meg selv.

Kan dette være kjemisk, at hun ubevisst skiller ut et feromon nå som gjør meg så opphisset? Eller kan det være noen andre grunner?

Mvh, Blå.

Om du er kåt, så fiks problemet selv for guds skyld! Hun kan ikke få både i pose og sekk.

Du sier du har hatt henne i der i 3 dager. Det er jo et kjent faktum at dersom dere ikke har hatt sex på lenge, eller sett hverandre på lenge, så vil dere få mer lyst på hverandre.

Tilslutt så er det bevist at kvinner skiller ut mer fermoner under menstruasjon, det er derfor kvinner som bor sammen ofte får samkjørt syklusen sin. Så god, daglig hygiene, samt bruk av deodorant/parfyme kan kanskje dempe utsondringen litt?

Ellers, som sagt, ta saken i egne hender, be a man.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Blå_*

Nei, jeg er ikke fysisk kåt hele tiden, det er mer en slags konstant tent-het, og den driver meg til vanvidd. Og det å ta saken i egne hender holder ikke. Tro meg.

Vi visste imidlertid ikke at kvinner skiller ut mer feromoner når de har menstruasjon, så det var greit å få det bekreftet. Når det blir teknisk, blir det plutselig litt lettere å takle. Så takk for det, i hvert fall. :)

Ellers får jeg vel bare håpe på at det snart går over. Helst menstruasjonen først. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...