Heimdal Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 HAr fått tilbud å kjøpe en vapochill. ikke sepe ver. men fant ingen tester av den gamle. men lurer egentlig på om det er vedlig mye forsjell på de eller om det er forsatt et gått kjøpe. får en god del billigere en pe versjonen. Men denen vill vel ikke kunne være mye dårligere på kjøling en den nyeste. har en xp2600 som liker ikke helt varmen på 65 grader idel og det må eg gjøre noe med. hva er en mulig sted eg vil kunne klare å klokke denne? Edit:skal betale 2500 kr for den Mvh Heimdal Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 En gammle vappo er nok greit det. Kjøler neppe dårligerer enn den kjøleren du har nå. Men du kan jo sikkert prute litt da. Kommer kanskje ned på 2000kr Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 den bør ialefall kjøle mye bedre. sitter her med 65 grader idel. under 20. eller så gidd eg ialefall ikke Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 den klarer nok endel minusgrader... sikkert -20 eller noe i den duren. btw, jeg kunne kjøpt meg PE versjon til 1900,- men hadde ikke penger :/ (bare innmaten da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå