NeiTakk Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Sitter på en tilgodelapp hos JapaFoto Fredrikstad av en verdi av 2748,-. Skulle gjerne ha brukt noe av disse pengene til noe annet. Tilgodelappen er fra 09.08.08 er er gyldig i 12 måneder. Er det noen som kan hjelpe meg å løse denne inn. Hvis det er noen som skal kjøpe noe Fotoutstyr av en høyere verdi en 2748,- hos JapaFoto så har de en mulighet her. Hjelper du meg med å løse denne inn så får du det som er over 2000,-. Så nå har du en mulighet til å få utstyret ditt 748,- billigere. Kontakt meg på: ### Epost fjernet av moderator ### Endret 1. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forsøke å legge ut en annonse på bruktmarkedet, kanskje? F. eks. på foto.no. Lenke til kommentar
rieg Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forsøke å legge ut en annonse på bruktmarkedet, kanskje?F. eks. på foto.no. spør jp om du kan bytte den inn i kontanter for 2500,- Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Vennligst benytt bruktmarkedet til kjøp, salg og bytte. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg