SLiks Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei, noen her som nylig har bestillt e8500 og fått den med E0 stepping? Jeg vil kjøpe meg en til e8500, men vil være sikker på at det er av det nye slaget med E0 stepping.. har en fra før med C0. Om du har en med E0, kan du fortelle noe om hvor du kjøpte denne? gjærne batch nr også om du er snill. Takk:) Endret 2. oktober 2008 av knutern88 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ebay er en mulighet, ellers vil jeg anbefale å ringe til små nettbutikker, f.eks. netshop og digitalimpuls. Mulig de kan sjekke hvilken revisjon de har inne. SLB9K er koden som skal stå på E0-eskene, C0 har koden SLAPK. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Eller du kan stikke innom f.eks datakjeden eller lignende i nærheten av deg. De har prosessorene i butikken, og kan raskt sjekke. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Netshop sendte meg en E8500 E0-revisjon for noen uker siden. Batch nummer 112581. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk folkens:) Skal ringe netshop på mandag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå