Gå til innhold

Hva kan jeg forlange for denne PCen ?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

7000 er slettes ikke urealistisk. Skjermkortet alene koster jo 3600kr nytt. Tipper CPU ligger i overkant av tusenlappen? Med de spesifikasjonene spiller du de nyeste spillene glatt. De som setter en pris på rundt 4k er helt på jordet etter min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis du har ORGINAL vista 64 bit og alt ellers er på stell har du glatt en kjøper til 5000,-

 

Jeg ville kjøpt den for 5000,- hadde jeg ikke akuratt kjøpt xbox, knallgod pc som vil vare lenge. 6000-7000,-

 

Ikke bare skriv "knallhodt gamerpc, tar alle spill"

 

men mer sånn som dette: er en veldig kraftig stasjonær pc som kan brukes til alle gjøremål, trekker alle spill og kommende spill veldig bra. Skjermkortet (det som bestemmer mye av grafikken, hvor bra bildet er) er noe av de kraftigste du får på markedet idag. (legg gjerne ved en test)

 

Har du i tilegg alle kviteringer fra alt du har i pcn vil du kunne selge for 7000,- kr minst, når du ser hva andre forlanger for pcn og bare skriver "GAMER PC, TAR ALLE SPILL" så virker du mer seriøs og eldre. Noe som vil få lesere til og tenke at den ikke har blitt overklokket eller spyware som de tror ungdommene og ellers gjør med pcn :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vis du har ORGINAL vista 64 bit og alt ellers er på stell har du glatt en kjøper til 5000,-

 

Jeg ville kjøpt den for 5000,- hadde jeg ikke akuratt kjøpt xbox, knallgod pc som vil vare lenge. 6000-7000,-

 

Ikke bare skriv "knallhodt gamerpc, tar alle spill"

 

men mer sånn som dette: er en veldig kraftig stasjonær pc som kan brukes til alle gjøremål, trekker alle spill og kommende spill veldig bra. Skjermkortet (det som bestemmer mye av grafikken, hvor bra bildet er) er noe av de kraftigste du får på markedet idag. (legg gjerne ved en test)

 

Har du i tilegg alle kviteringer fra alt du har i pcn vil du kunne selge for 7000,- kr minst, når du ser hva andre forlanger for pcn og bare skriver "GAMER PC, TAR ALLE SPILL" så virker du mer seriøs og eldre. Noe som vil få lesere til og tenke at den ikke har blitt overklokket eller spyware som de tror ungdommene og ellers gjør med pcn :)

 

Takk for gode svar.

 

En annen ting jeg har tenkt på er om det kanskje lønner seg å selge den i deler i steden ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...