Marre87 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har nettop bestilt en Xbox 360 Elite fra komplett.no og lurer på om det er noe spess jeg må gjøre for å spille spill som jeg har lastet ned fra TPB? Husker det var noe man måtte gjøre inni en playstation men har ikke peiling på om det er slik på Xbox. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vil anbefale deg å kjøpe spill og ikke spørre om slike ting her inne (les reglene). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er ikke lov å spørre om ting med piratkopiering, men hvis du skal ta backup av dine egne spill trenger du en chip: ModNet.no Men er enig med rekyl, du bør kjøpe spillene dine. Anbefaler disse sidene å kjøpe spill fra: cdon.com AbsoluttSpill Play.com Play-asia (Husk at spillene må være region free hvis du kjøper her) VideoGamesPlus.ca (Husk at spillene må være region free hvis du kjøper her) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har nettop bestilt en Xbox 360 Elite fra komplett.no og lurer på om det er noe spess jeg må gjøre for å spille spill som jeg har lastet ned fra TPB?Husker det var noe man måtte gjøre inni en playstation men har ikke peiling på om det er slik på Xbox. -.- kjøp spillene dine du, viss du virkelig er intresert i gaming. Lenke til kommentar
Marre87 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Takk for svarene. Ja jeg vet jeg burde kjøpe spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå