FunFact Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dagens bilde var bra, men 16 oktober-bildet var über bra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pent - akkurat så ryddig som et løvbilde bør være, og fin balanse i komposisjonen. Mon tro om du ikke burde ha blendet ned en aning mer, for å få hele bladet skarpt? Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Likte godt 17.okt. Får akkurat den passe kalde følelsen av høst. 16.okt. Dette var meget spesielt. Noe helt hverdagslig som blir noe helt utenom det vanlige. Veldig bra. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Liker kontrasten mellom det grønne og det brune på 17. okt. bildet. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 18. oktober "Utsikten". Jeg ble ikke helt fornøyd med dette, jeg tenkte at jeg skulle lage et meta-bilde av katta som ligger på sin utsiktspost, og den utsikten jeg så ofte har fra pc'n. En grei idé, men jeg syntes ikke dette funket noe særlig. 19. oktober Lekte litt med lange eksponeringstider, og endte opp med 25s med f:11 for at jeg skulle få med billysene hele veien. Syntes det ble litt artige linjer i dette. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 20. oktober Regn og vind, forsøkte å fange vinden men fikk ikke det til noe særlig. Men syntes regnet (og litt vind) laget et fint motiv i denne snodige veksten. 21. oktober "Standhaftige" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg likte 21 Oktober bildet. Fordi jeg får en følelse av at det er like før dette treet blir ribbet for sine siste løvfjon. Ganske intenst faktisk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Henger meg på Vultur Gryphus her, dette fungerte bra. Fin fokus på bladene, og nydelig blåfarge på himmelen. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 23. oktober Syntes det var litt fine kontraster i dette bildet, høst og forfall. 24. oktober Fornøyd med motivet og ideén min, men fikk det ikke til å funke helt. De bildene hvor beskjæringen min er bedre er uskarpe, de bildene som er skarpe suger i beskjæringen. Det eneste jeg kan slå meg litt til ro med er ideén som jeg syntes er god, og at jeg bestemte meg for at bilde skulle være ganske overeksponert. Og det syntes jeg fungerte bra. Skal ikke se bort fra at jeg tar meg en tur for å lage et nytt bilde her. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Av de siste bildene dine likte jeg serlig 21. oktober. Herlig høstfarger i de siste bladene, blå himmel, og en følelse av at det hele snart tar slutt... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 24. oktober rappa du sørenmeg et av mine runner-up-motiver. Ser ut som det bygges et Las Vegas-hotell på Helsfyr. 23. oktober var mer jordnært. En sliten benk plassert på et teppe av høstblader. Like forlatt som sommeren... Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 26. oktober Litt mer tilgjengelig enn forrige, men den er nok ganske ubrukt til det den var ment for. Tagging og lapper derimot.. 27. oktober Nok et nattbilde, dukket egentlig opp med en tilfeldighet når jeg var ute for å forsøke å få en litt bedre variant av bildet fra 24. oktober. Syntes det ble litt morsomt, og jeg syntes det gjorde seg med den overeksponerte gatalykta. Det ble en ganske fin stemning i det. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig med deg (ang. det siste bildet ditt) :o) Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Takk for det FunFact, det er alltid hyggelig å høre at man ikke er alene om å like et bilde. 28. oktober Fikk plutselig inspirasjonen til å gå litt nærmere innpå ting i dag, og fant denne låsen. Syntes resultatet ble ganske sebart selv. Men du verden så lite det er igjen av dof'en når man går nære og blender ned så mye man kan. Jeg måtte gå opp igjen for å få med meg noen flere detaljer på låsen.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fikk plutselig inspirasjonen til å gå litt nærmere innpå ting i dag, og fant denne låsen. Synes ikke du skal være redd for det til vanlig heller, det kan ofte være en god idé. Dette resulterte i et rent og harmonisk bilde. Kun hvitt, lås og noe rust. Kan ikke noe for det, men jeg liker det altså. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 29. oktober Forsøker å få med litt høst/vinter-forvirring. Jeg vet ikke hva slags busk dette er, men den tviholder i hvert fall på bærene sine ennå. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Da var det tid for de siste bildene i denne oktoberfesten da. For meg har dette vært kjempespennende, og jeg har virkelig fått anledning til å bli kjent med den nye D80'en min. Kjempemoro, jeg er med på neste fest også. :-) 30. oktober Jeg ble så fascinert av gatelyset som lyste litt oppover også, og jeg fikk nesten en litt gammeldags "negativ" følelse over dette. 31. oktober Haloween - og jeg hadde en demon i huset. ;-) Takk for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ser at jeg ar ikke vært så flink og kommentert på bildene dine; du har en del fine, bl.a . benken den 26. og låsen den 28. Hyggelig at du har hatt glede av denne festen, og du er hjertelig velkommen neste år. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå