soft Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Noen som har erfaring med "web" browsing med 3650 ?? Er det noe browse verktøy med ? Funker e-post leseren ?? IM , finnes det ?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Finnes flere webbrowsere. Men det er jo rimelig dyrt å browse internett hvis du bruker GPRS... E-post fungerer glimrende. Ja, det finnes IM: IM+ bruker jeg. TipicMe er også et IM program, men det må du registrere deg på hjemmesiden til produsenten for å kunne bruke, og jeg finner ikke ut hvor - står ikke noenting om det på siden. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 For å regge seg på www.tipic.com, klikk på "log-in" opp til høyere. Skjemaet mitt på siden brukes til å registrere seg. :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Der ja. Genialt av dem å anta at vi skjønner at vi skal registrere oss, og i tillegg at vi skjønner at vi registrerer oss ved å late som om vi skal logge inn... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Finnes flere webbrowsere. Men det er jo rimelig dyrt å browse internett hvis du bruker GPRS... E-post fungerer glimrende. Ja, det finnes IM: IM+ bruker jeg. TipicMe er også et IM program, men det må du registrere deg på hjemmesiden til produsenten for å kunne bruke, og jeg finner ikke ut hvor - står ikke noenting om det på siden. har du kjøpt im+? det er vel ikke gratis? eller? Lenke til kommentar
soft Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 det finnes en trial version her http://im.shapeservices.de/freedownload/IM7650_lim.zip Så jeg har prøvd med denne ellers så sliter jeg med samme feilen fortsatt. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 TipicME er helt genialt.... Her kan du samle MSN, Yahoo Messenger, ICQ, AIM og jabber... Chat med hvem som helst som er online på disse nettverkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå