Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Reqruit a Friend - How to ding 60 (H)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
55 til 60 funker også veldig bra i ramparts/blood furnace.

Går det? Hvilken klasse booster du med da? Og hvor mange er dere som spiller?

Jeg multibokser 3 kontoer, dvs sålangt står bare de to altene og ser på, mens min warrior dreper mobs.

Er litt skeptisk til om jeg klarer Ramparts helt uten healer selv om jeg skifter til prot gear (har badge/kara gear, ca 14.3K hp). Og om jeg skifter til prot gear så går det jo ikke fryktelig fort å ta mobsene.

Lenge siden jeg har vært der i normal mode da, kanskje det er lettere enn jeg tror?

Mulig jeg kan få med meg en level 55 shadowpriest. Vil han kanskje kunne heale meg nok til at jeg kan klare å ta Ramps i fury gear?

Lenke til kommentar

Arms warrior med blått/epic gear.

Når han specca fury kunne han ta det meste solo, jeg spiller priest så heala han når det trengtes med shadowspec :)

Prøvde med SL/SL lock, samt en retpala (bt-gear) også, fury warrior var det som funket best. Litt å si at den klassen kan jeg spille og han som boosta kan spille, jeg kan hverken spille pala eller lock :p

Lenke til kommentar

NB! Her bruker du høy lvl karakteren som gruppeleder. Sett loot til MasterLooter, og sett loottype til blå (rare). Så huker du av "yes" på Pass on loot. Nå vil kun blå drops glitre når du dreper haugevis med mobs!

Jeg har et lite problem med denne delen, jeg har gjort nøyaktig det du sier, men alikevel glitrer mobs som dropper wool cloth, grey items penger ol.

Lenke til kommentar

Veldig bra guilde, og et supert initiativ. Har ikke lyst til å si noe negativt, men jeg gikk rett på SM Cath på lvl 20, og det funket fjell. Trur det er raskere.

Edit: Og i steden for å løpe inn å pulle katedralen og så løpe ut for å drepe dem, så kan du bare løpe rett frem å aggroe bossen. Da puller du hele jævla kirken.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
NB! Her bruker du høy lvl karakteren som gruppeleder. Sett loot til MasterLooter, og sett loottype til blå (rare). Så huker du av "yes" på Pass on loot. Nå vil kun blå drops glitre når du dreper haugevis med mobs!

Jeg har et lite problem med denne delen, jeg har gjort nøyaktig det du sier, men alikevel glitrer mobs som dropper wool cloth, grey items penger ol.

Anbefales ikke. Du tjener -tonnevis- med gull på å selge alt som glitrer. Tjener minst 70% av epic mount cost på level 60 om man plukker alt grønt som dropper. Får også garantert 300/300 tailoring om man plukker cloth.

Lenke til kommentar

Synnes det var litt mye å gjøre.

Hadde 2 dager played på begge mine med 2x 375 professions x2

På de 2 første jeg boostet opp.

For eks katedralen er høy lvl på mobs og puller man den i 2 grupper er det en lvl pr pull i begynnelsen.

Da slipper man gå i mange forskjellige instanser, var iallefall vanskelig nok å styre alle 3 acc selv.

Lootet da alt som døde, HS selge summone tilbake med RAF.

Tjente også 3800g på ah og brukte 4-5 ganger lengre på looting enn på selve drepingen. Dette pga man bare kan resette 5 i timen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk til at kun grønne og bedre ting glitret etterhvert, tok vare på det meste, men fikk kun skuffende 4 boe items. Ble ikke særlig mye penger ut av sm cath, men har jo en del frafør, og med så mange dailies er det ikke så hytt.

Men jeg hadde ikke sagt nei til 3800 :D Fikk du noe epaxxxX?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...