OlavHW Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg vet ikke hvilken klasse du er, men som mage drepte jeg meg såpass fort igjennom at patrols aldri klarte å ta meg igjen.Dessuten, når du tar pulveret for å sprenge døren med kanonen spawner det en mon like inntill. takk for tipset om pulveret, oppdaget det samme selv i går kveld, bare litt sent -> nok et corpse run Men nå er jeg level 15, prøver meg på Stockades i kveld så får vi se om ikke det går bedre. Har nå kjørt Stockades og Shadowfang Keep etter å ha slitt i DM. Jeg har bare en ting å si om DM dersom en multibokser 3 toons. Drop den. Godt mulig at en kan kjøre DM om en er forsiktig og kjapp, men Stockades og SFK er bare så sykt mye enklere. For min del er det i hvertfall en tur til igjennom SFK og så er jeg klar for SM Graveyard og kan forhåpentligvis følge resten av guiden selv om jeg er Alliance. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes DM var lett, men broren min styrte de to altsa. Så jeg slapp det, samt at de holdt seg unna aggro, pats etc. Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes DM var lett, men broren min styrte de to altsa. Så jeg slapp det, samt at de holdt seg unna aggro, pats etc. Ja om du har noen til å passe på pats så blir det nok noe helt annet. Var nettopp det jeg sleit med at plutselig hadde det kommet en pats som ganske kjapt tok kverken på mine to søte små En annen feil jeg gjorde var å ikke gå fury med en gang med warrioren min (den jeg boostet med). Begynte med prot da jeg spiller det normalt og tenkte at jeg ikke ville bruke G på respec. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 FAEN! Da har jeg driti på draget.. Hm.. Er det noen annen mulighet for meg å få alle highlvl charene mine på samme konto? Det funker å si at du har skrevet feil. En venn av meg fikk det endra fra Abcdefg til hijklmnopq uten problemer. Hm.. Hvem kontakta han da ? Ringte han inn til Billing support eller no ? Skjekka litt på den billing support på webform og det er jo villt. Det funker ikke for meg hvertfall, fordi jeg må scanne inn ID-kortet mitt og sende inn til dem. Da må jeg bytte navnet på begge acc mine for jeg har ikke mitt navn på noen av dem.. Faen as, føler meg så dum. Bruker aldri det ekte navnet mitt på internett måtte få konsekvenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Han sa at han hadde giftet seg til GM, og hadde byttet etternavn. Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har det mye å si om man bare rekrutterer en konto og bruker samme knep? Eller må man rekruttere to og bruke en tredje account til boosting? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sitter og lurer på om jeg skal ta en raf, og da lurer jeg på hvilke lvl jeg må være for å gå stockades? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har en protpala med ikke veldig bra gear (blanding av blues og kara epics). I SM cath pulles først hele nedre del av hagen, drar dem tilbake til gangen jeg kommer inn i, dreper dem der. Står ved et hjørne, så jeg får samla casters også. Gjør det samme med andre del av hagen. Siste rommet, løper rett på bossen så hele rommet aggroes, jugder light på han, og bruker seal of wisdom, så kan jeg mer eller mindre spamme consecration til alt er dødt. Tar et fullt run på under 10 minutter Men, hvordan funker protpala i ZF? Tar ikke altfor lang tid å drepe ting? Ser for meg at jeg ikke får samlet så mye av gangen der. Altene er på 39 nå, så har ikke testet der enda. Har en godt gearet hunter også, ville kanskje gått fortere med han? Crispin: mener å huske at man kommer inn i stockades fra man er 15 Endret 10. oktober 2008 av hikai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har prøvd å booste ZF med pala, fungerte ikke så bra for meg (Lånte den, så kan ikke spille det..) Men de legger ut healwards som du må ta + noen healer. Hunteren jeg lånte fungerte det fint med. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 syntes zf fungerer greit med pala, men det er en STOR fordel å ha med en class som kan dispelle magic, da du har en tendens til å bli hexa ganske ofte Mount, pull helt til fontena, løp tilbake til, gjem deg bak en steinblokk å spam consecration til ting er døde Hvis du bare skal få xp anbefaler jeg å gå til venstre der veien deler seg, for så å restarte etter du har cleara det rommet hvor du trenger mallet for å summone den ene bossen Lenke til kommentar
henky Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har ikke satt meg helt inn i raf eller multiboxing, så kommer med et lite spørsmål her. Kunne tenkt meg å starte med dette her for å få noen flere characters. Må jeg lage to nye kontoer, hvor jeg recruiter fra den ene, for så å kjøre multiboxing på 3 kontoer? Jeg kan vel ikke kjøre flere chars på samme konto samtidig? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Som mage tar jeg ikke like store pulls som Daruu i ZF, fordi jeg ikke har så mye armor. Derimot dropper mobsa fort. Et tips for alle mages: Magic Absorption Increases all resistances by 10 and causes all spells you fully resist to restore 5% of your total mana. 1 sec. cooldown. Det er nok av kastere i SM og ZF til å gi meg flust med mana. "Mana gained" i Recount viser etter en combat at jeg ofte har fått 7-10k mana, i løpet av veldig kort tid. Gjør at jeg kan ta større pulls, mindre nedetid, etc. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan funker summon a friend? Knappen ved siden av friends er mørk og når jeg trykker på den skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg merker at det er hp som er problemet for meg, ikke mana. Tar man fram water kisen så man har 2 frosting i bakken så går de ned greit fort, og er det lite mana popper jeg en mana stein ting. Det verste med ZF er at noen kan gjøre deg om til frosk i 6 sek mens de fortsatt slår på deg, og stune deg i 6 sek med +30% armor mens de fortsatt slår på deg. Litt kipt om du har mange mobs på deg og ikke har ice barrier oppe. Endret 10. oktober 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hvordan funker summon a friend? Knappen ved siden av friends er mørk og når jeg trykker på den skjer det ingenting. Dere må være i group. Dyne: Få med deg en priest/pala som kan dispelle. Nå booster brodern mens jeg sitter bak med paladin så vi har ikke det problemet, men en random fungerer? Endret 10. oktober 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja en random bør fungere. Pleier å ta med en kis uansett så jeg kan sette altene på follow på han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sørg for å ha den kisen som pala/priest så er det ute av problemstillingen. Natta. Lenke til kommentar
henky Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som sliter med å få oppgradert kontoen sin? Betalte i morges, enda ikke skjedd noe. I mailen står det jo at det kan ta opptil 72 timer, men hva er det som tar så lang tid egentlig? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du "sliter" fordi det har gått under 72 timer og den ikke er oppgradert? Spiller det noen rolle uansett? Du kan levle over level 20 med en gang, og så litt senere kan du trade osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå