Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Reqruit a Friend - How to ding 60 (H)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver med en kompiss med RAF.. Jeg har da 2 acc, den ene med RAF og den andre booster jeg med shamanen min.. Før jeg fortsetter med dette, er det lovlig å spille 2 acc samtidig?

Og, jeg gidder ikke betale for 2 acc i måneden samtidig.. Kan jeg bare flytte de folka jeg lvla på RAF acc min over til main acc min ?

Hørte nemlig at det ikke gikk an, og man måtte kjøpe en helt ny acc og flytte over folka..

Lenke til kommentar
Du vil få vanlig xp viss du bare kjøper en ny account og linker den. Du må kjøpe to nye accounts, linke de, og ikke linke Ajaco-accounten til noen av de.

Ehm, nei

Det holder å kjøpe en account å linke den med den du allerede har

Men du kan IKKE booste med en av de accountene som er linket.

Kort oppsummert:

Om du skal bruke RAF og har tenkt til å booste deg selv med en highlevel som du har fra før, da er du nødt til å ha 2 accounts.

Hvis du skal levle på "vanlige" måten (altså queste/grinde med multiboxing eller evt har en annen til å booste for deg) trenger du kun 1 account

Edit

MrUrge: Det står ingenting i blizzard sin aula(riktig ord?) om at man ikke kan spille på to kontoer samtidig.

Sålenge kontoen du skal flytte fra og kontoen du flytter til står på samme navn så skal det ikke være noe problem å flytte over (blir som vanlig char transfer)

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Du vil få vanlig xp viss du bare kjøper en ny account og linker den. Du må kjøpe to nye accounts, linke de, og ikke linke Ajaco-accounten til noen av de.

Ehm, nei

Det holder å kjøpe en account å linke den med den du allerede har

Men du kan IKKE booste med en av de accountene som er linket.

... Hva var det fyren spurte om?

Lenke til kommentar

Nei, du eller du + en venn styrer tilsammen 3 WoW-vinduer (windowed mode) med 3 forskjellige accounts, derav den ene er en såkalt Reqruit a Friend account. Når en av de andre accountene er på samme lvl som denne Reqruit a Friend-accounten vil begge accountene få trippel xp av det man normalt får.

For de med litt muskler i pc'n kan man da kjøre 3 wow-vinduer på egen pc og utføre dette selv.

Lenke til kommentar

Jeg kjører hovedvinduet på den ene skjermen i 1680x1050 med alt på maks, og de to andre i 800x600 hver på den andre skjermen. Fordi det ikke er nødvendig med høy fps i de to som står på /follow kjører jeg kommandoen /console maxfps 10 på de to vinduene, og da går merker man ikke noe til at det er noe mer enn vanlig som kjører.

Lenke til kommentar

Fant ingen annen tråd som kunne passe til dette, så stiller bare spørsmålet hær istedet for å lage en helt ny tråd om emnet.

Jeg har recruitet en venn, og denne vennen har kjøpt sin første mnd med spilletid, men jeg har ikke fått min gratismnd som jeg skulle hatt som belønning for å har recruitet han, hvorfor? Noen som kan forklare meg hva som kan ha gått galt, evt. hva han må gjøre for at jeg skal få rewarden?

Lenke til kommentar

Han kan kun betale for 1, 3, 6 osv. måneder om gangen tror jeg, så enten må du vente to måneder, eller få han til å kjøpe 3 måneder med en gang. Skal han uansett spille så lenge så er det billigere jo flere måneder du kjøper.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...