Habitats Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Fint bilde. Mon tro om traileren er å oppdrive noe sted. Endret 3. oktober 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nja, noe var det jo i dag Bilde fra traileren logoen til Pelaaja? ikkje akuratt så mye^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Der har vi noe mer håndfast, ja. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Agh, gleder meg så sykt til dette spillet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lurer på om dette spillet er overhyped til de grader. Det er knapt lansert noe som helst gameplay fra spillet, og det som eksisterer er urgammelt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vell, av det vi vet er det nok for meg til at dette bli årundrets spill for min del Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Å glede seg er jo halve morroa, når spillet kommer ut så er jo det hele over på et par dager Lenke til kommentar
biXen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lurer på om dette spillet er overhyped til de grader. Det er knapt lansert noe som helst gameplay fra spillet, og det som eksisterer er urgammelt. Sist spillet ble vist så ble det vist for å få publisher. De har sagt selv at det meste faktiske gameplay med story har blitt laget etter det. Spillet blir jo ifølge dem selv som å få en dvdboks med en sesong, spillet er delt opp i episoder og sesongen skal avsluttes tilfredsstillende. Les intervjuet/oversettelsen av podcastet istedet for å innbille deg ting Intervjuet er linket fra WakeReactor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg