Joachim_F Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fredag kan bli en stor dag for de som gleder seg til Alan Wake. Les mer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper inderlig dette stemmer!! Ventet på mer info siden spillet ble annonsert, som er en stund siden! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Blir godt å se info fra den kanten igjen, gleder meg! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Alan Wake er som en som ligger i koma. Etter en god stund har gått og du tror Alan Wake er død, så spreller han med en fot og du får straks håpet tilbake om at han en dag vil komme. Hyggelig Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Shit, hvor lenge siden er det vi så noe som helst av dette spillet? 2005 eller noe sånt? Det er ihvertfall sykt lenge siden. Kanskje de faktisk annonserer slippdato? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette spillet skulle jo være en "killerapp" når Vista ble gitt ut, for å vise hvor bra Vista og DX10 var til spill. Hva skjedde? Skal de ta opp kampen med Duke Nukem Forever i utviklingstid? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper de kommer med en lanseringsdato i forbindelse med traileren.. Jeg vil ha Alan Wake nå! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Unntatt at det kommer i løpet av neste år har vi vel ikke hørt noen lanseringsdato, så det hadde vært gøy. De kan få ha Arena-51nivå når det kommer til teasers og bilder for min del, bare jeg får en lanseringsdato og bekreftelse på at det faktisk kommer. Er også spent på fortellerteknikken, som de har skrytt veldig mye av, skulle visst revolusjonere den innen spill. Endret 1. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Yes! Herlig om det er sant! Veldig synd at de ikke har gitt ut mer info før nå. Jeg har i lengere tid trodd det var kansellert, frem til noen måneder siden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Alle disse nyhetene og infomøtene om Alan Wake som ikke er 100% bekreftet ender alltid opp med skuffelse. Forventer ingenting dersom vi ikke får en 100% offisiell uttalelse om dette. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vel det er alltids lov å håpe Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Merkelig at ingen her har prøvd demoen. men det har jeg! konklusjon: merkelig spill. type gå rett plass eller dø og få en ny sjangse. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Merkelig at ingen her har prøvd demoen. men det har jeg!konklusjon: merkelig spill. type gå rett plass eller dø og få en ny sjangse. Er ikke kommet noen Alan Wake demo, så den må du lenger ut på vidda med Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg tviler veldig på det du sier glamongo, men isåfall hvis du har prøvd Alan Wake spillbart som ikke er mulig for allmennheten, hvordan? Endret 1. oktober 2008 av Narrie Lenke til kommentar
biXen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ifølge min info så skal det komme en Alan Wake trailer, og den tror jeg blir vist på premieren til Max Payne den 14. oktober i Finland, det ble vel kjent for noen dager siden. Har derimot ikke hørt noe om fredag, hmmm. Muligens bare et eksklusivt preview. Forøvrig er deres kommentarer om utviklingstid latterlige, de har brukt i overkant av 4 år, men de har utvikla sin egen motor. Duke Nukem Forever har brukt 3. parts motor (har dog trasha alt innholdet og starta på ny ett par ganger) og kan dermed ikke sammenlignes at all. Remedy er forøvrig såpass rike at de kan ta den tiden de trenger. Endret 1. oktober 2008 av biXen Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper virkelig at dette er sant! Nå har gleda meg lenge til dette spillet! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Merkelig at ingen her har prøvd demoen. men det har jeg!konklusjon: merkelig spill. type gå rett plass eller dø og få en ny sjangse. Høres mer ut som det er demoen til Alone in the Dark du har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg