Neddo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Var i oslo en tur i sommar og då skulle vi ta taxi i får oslo til gardermoen og då kjøyrte taxien i 150 ganske lenge må eg seie trur ikkje han holdt fartsgrensa en einast gang under turen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ofte sånn med taxi-sjåfører rundt i Oslo/Lillestrøm. Merker ikke noe av dette i nedre romeriket. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Eeekstremt sjelden jeg tar taxi her til lands, men jeg registrerer at de kjører som svin her i Molde også. :/ Det jeg kan anbefale dere er å ta taxi i Tyskland og Østerrike. Det er en fryd. Vet ikke hvor mange taxiturer det ble på den helgeturen til München i vår, men det var ikke få. Alle turene gikk smertefritt. Kjørekulturen generelt i Tyskland/Østerrike er fantastisk. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, en gang jeg var i Portugal tok vi taxi, og ja han kjørte fort, eller, farten en Mercedes 200D kan komme opp i på en viss strekning da. Men det morsomme var at han KUN brukte belte når han kjørte på motorvei. Tok det av igjen når han kjørte av motorveien Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 90% av taxisjåfører kjører som idioter og blinker aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå