Fotofashion Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jaja.. så ble det bryllupsfotografering på meg også.. Herregud for noe stress, klarte tom å glemme blits stativene mine på kirketrappa og måtte få noen til å hente de. Våret var ikke med oss, og måtte finne et alternativ lokasjon. Men fikk mye bra utav det, og paret er kjempe fornøyd. er ikke 100% ferdig med denne enda. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes bildet var helt suverent, men det mørke området bak ryggen hennes ødelegger litt for helheten. Synd at været ikke var med dere Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå er ikke jeg noen fotograf, men jeg syntes bildet var kjempeflott. Enig i at skyggen bak bruden forstyrrer litt. Mulig å jevne ut fargen noe? Skyggen på siden av nesen kan kanskje jukses litt med. Mem ellers synes jeg blomstene fremsto kjempefint. Ikke for sterk eller for svak. Flott positur og selvfølgelig ei flott jente Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 jeg får ta å lyse det opp Ikke mye å gjøre med været.. Ble mye bra bilder fra utsiden av kirka. Kjekt å ha værtett utstyr. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 ikke jukset med noe skygger nei.. eneste jukset foruten litt hud editering er kjolen som jeg har klonet over hele bildet.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du har blitzen litt for lavt, og tilter hodet i "gal" retning så skyggen fra nesen går oppover istede for nedover. Blir mere flatterende med en neseskygge som går nedover. Snudd gjort hele posen omvendt så ville skyggen falt finere =) Litt rart i overgangen skyggeområder / lyse områder? Har du gjort noe der, eller bare var det sånn? Oo Ellers synes jeg det var fin fint. Tonene er hærlige og kjolen over hele bildet er en god idè =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 her faller skyggen mer naturlig.. er litt i tvil på hvilken versjon jeg liker best selv egentlig. snapp av brudgommen som var veldig opptatt i tlf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå