marekz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer! Jeg sikler på et slikt jeg og. Skal selge et mindre brukt objektiv for å finansiere, tenker jeg. Fint produktbilde, forresten. Kanskje hadde det presentert kamera bedre uten linsedekselet, med objektivet/zoomen på maks. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Gratulerer! Jeg sikler på et slikt jeg og. Skal selge et mindre brukt objektiv for å finansiere, tenker jeg. Fint produktbilde, forresten. Kanskje hadde det presentert kamera bedre uten linsedekselet, med objektivet/zoomen på maks. Takker for det:-) 24mm vidvinkel, f/2 og en meget effektiv bildestabilisator er jo killer-funksjoner... Selve produktbildet er nok av heller laber kvalitet, da jeg hverken har utstyr eller særlig interesse for slikt. Kun ment som en illustrasjon av det skinnende nye fancy kameraet mitt Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Onsdag 22. oktober: jippi 1/50 sek - f/2 - ISO 400 Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, morsomt! Er dette en del av huset med alle skyene på i krysset ring 2/maridalsveien? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, morsomt! Er dette en del av huset med alle skyene på i krysset ring 2/maridalsveien? Jepp, det stemmer:-) Artig at en kan ha en litt alternativ tilnærming til dette med å male hus - kul vri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå