Velena Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 OK, har nå prøvd følgende: Først la jeg til koden til klassen i designer filen til formen hvor panelet befinner seg: public class PlayerAnimation : System.Windows.Forms.Control { PlayerAnimation() { SetStyle(System.Windows.Forms.ControlStyles.SupportsTransparentBackColor, true); BackColor = System.Drawing.Color.Transparent; } } og endret deretter på referansene til PlayerAnimation i den samme filen:(De kommenterte linjene er den originelle koden) //this.PlayerAnimation = new System.Windows.Forms.Panel(); this.PlayerAnimation = new PlayerAnimation(); ....... // private System.Windows.Forms.Panel PlayerAnimation; PlayerAnimation PlayerAnimation; Men dette går av en eller annen grunn ikke. Gjør jeg dette helt feil ? Feilmeldingen jeg får er forresten denne: Error 1: PlayerAnimation() is inaccessible due to its protection level Lenke til kommentar
Alert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sett constructoren i PlayerAnimation til public. Den er vel private når du ikke bruker en modifier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå