1915 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 har en lenovo n200 3000 med linux mint 5 på. er det mulig å disable touchpaden på laptopen på et vis ? for det er ikke knapper på denne laptopen for å disable den. uten at jeg må i bios å disable den ;P Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Man kan jo alltids google. Selv har jeg ikke bærbar. Men kan man skru den av i BIOS, hvorfor ikke gjøre det der da? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Man kan jo alltids google. Selv har jeg ikke bærbar. Men kan man skru den av i BIOS, hvorfor ikke gjøre det der da? for jeg vet ikke helt hva jeg skal google etter.. og hvis jeg ikke gidder å ta opp den vanlige musa å koble i så må jeg i bios for å enable touchpaden da.. tungvint men okei.. hadde vært kjekt om det var et program for det eller noe Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 har nettopp sjekka i biosen og det er ikke mulig å disable touchpaden der heller Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Man kan jo alltids google. Selv har jeg ikke bærbar. Men kan man skru den av i BIOS, hvorfor ikke gjøre det der da? for jeg vet ikke helt hva jeg skal google etter.. og hvis jeg ikke gidder å ta opp den vanlige musa å koble i så må jeg i bios for å enable touchpaden da.. tungvint men okei.. hadde vært kjekt om det var et program for det eller noe Vel på min acer er det Fn-F7 men eg reknar med det ikkje fungerar. Men e no verdt eit forsøk Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 er ikke noen F knapper på min lenovo for å disable touchpaden. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv dette, du: http://brainstorm.ubuntu.com/idea/9471/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå