Kentinho Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva er enklest? Pga. elendig utvalg av fag på skolen så mangler jeg et femtimersfag som jeg må ha. Hva er enklest å få en god karakter på muntlig eksamen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er ikke noe fasit svar det er avhengig av hvilke fag du liker. Personlig er jeg veldig glad i sammfunsfag og jeg syns de eksamene var veldig greie fordi jeg leste og syntes fage var gøyalt. Sammfunsfag, og naturfag er kanskje de "lettest". Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Støtter forslaget om samfunnsfag Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hei. Du nevner ikke vilken studierettning du går i. Der finnes flere av utdanningsprogrammene der du kan velge fag, men jeg tar utgangspunkt i at du går på studiespesialiserende. Det første du nevner er et fag som dekker fem timer. Da går det ikke med samfunnsfag for det er bare tre timer, ikke fem. Eksempel på fem-timer fag som du kan ta: Sosiologi og sosialantropologi Sosialkunnskap (skriftelig) Rettslære Markedsføring og ledelse Historie og filosofi Internasjonal engelsk Du kan også ta et realfag som: Fysikk Kjemi Biologi Her er det masse å velge mellom og der finnes mer fag en det jeg har nevnt. Alle de fagene jeg har nevnt dekker fem timer. Det er bare å sjekke ut privatistweb når det åpner igjen til desember-januar for å se hva som ser intresant ut. Vill anbefale deg å sjekke litt ut før du velger fag, se på læreplaner og gamle eksamenoppgaver. Gamle eksamensoppgaver er mulig å finne på udir.no Endret 16. oktober 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Rettslære og sosialkunnskap har jeg fra før av, internasjonal engelsk hadde jeg ifjor og realfagene er uaktuelle. Markedsføring og ledelse hørtes interessant ut. Går forøvrig studiespesialisering, 3 klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå