VikinGz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har problemer etter nyeste oppdateringen til avg. Dette dreper rett og slett winampen min. Med å tro at en dll fil som winamp bruker er en trojaner. Flere enn meg som har problemet? noen som vet hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Start med og sende mail til avg om denne filen som er en "falsk posetiv" fra avg sin side. Nå kjenner jeg ikke avg,men den bør ha en funksjon der du kan ta bort filen fra scann,guard. Vet at på Avira gratis versjon er dette ikke noe problem og utelate filer fra scann,guard. Endret 1. oktober 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Bare å lage en exception i resident shield. Legg c:\program files\winamp i exceptions (programfiler om du har norsk versjon av Windows). Endret 1. oktober 2008 av Slettet+98123897187934 Lenke til kommentar
_macgyver_ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 så det betyr at jeg ikke har et virus på Winamp (ble nærvøs) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er ingen virus. Er bare AVG-laget som har gått på en smell når de heiv ut seneste oppdatering. Jeg møtte på samme problemet, og metoden er som anger nevner over. Løsning fra Tech Guy Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) dette fungerer på den gratis utgaven? Håper det fikses snart... er litt iritabelt, har installert winamp 4 ganger nå Edit TAKKTAKK =D Det fungerte utmerket Endelig musikk på toget igjen =D Endret 1. oktober 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå