YojimboVII Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg setter inn The darkness i 360n og får beskjed om å oppdatere siden det er lenge sida jeg spilte det sist. Da blir jeg logga ut av xbox live som vanlig, jeg trykker Yes og da sier de at jeg får ikke lasta ned updaten fordi jeg ikke er tilkobla xbox live. Nei selvfølgelig ikke når jeg blir logga ut automatisk når det er en ny update! Noen som vet åssen jeg kan få fiksa dette irriterende problemet? Endret 1. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er mange andre som har dette problemet også fant jeg ut. Også i USA. Ingen får oppdatert spill etter Xbox live har vært nede. Bugs i sytemet sikkert. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv å vente 20-30 sekunder før du trykker "yes". Hadde problemet før selv. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv å vente 20-30 sekunder før du trykker "yes". Hadde problemet før selv. Skal prøve. Men tror det er en bug etter serverne har vært nede. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skal prøve. Men tror det er en bug etter serverne har vært nede. Sannsynlig nok. Jeg hadde problemet i 2006 en gang. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, tror det er noen flere bugs ute å går nå. Finner nesten ingen matcher på noen spill på xbox live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har samme problem selv, men det virker av og til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå