Gå til innhold

Hvordan redigere Joomlas forside?

Anbefalte innlegg

Hoved menyen er i kursiv skrift, jeg aner ikke hvorfor den ble det etter at jeg installerte Joomla med en template.

Slik ser kildekoden ut:

<div class="module_s1">
<div>
<div>
<div>
<h3>Main Menu</h3>
<ul class="menu"><li id="current" class="active item1"><a href="URL"><span><em>Home</em></span></a></li><li class="item41"><a href="URL"><span><em>FAQ</em></span></a></li><li class="item50"><a href="URL"><span><em>News</em></span></a></li><li class="item48"><a href="URL"><span><em>Links</em></span></a></li><li class="item49"><a href="URL"><span><em>News</em></span></a></li></ul>			   </div></div>

Ikke bry dere om disse divene. De fjerner jeg etter hvert.

Men jeg ser at det er <em></em> foran og bak linkene. Hvordan får jeg fjernet disse? Hva skal jeg redigere her?

Jeg har prøvd å redigere templatens index.php men der finner jeg ikke disse em-taggene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg ser at det er <em></em> foran og bak linkene. Hvordan får jeg fjernet disse? Hva skal jeg redigere her?

Jeg har prøvd å redigere templatens index.php men der finner jeg ikke disse em-taggene.

Regner med du finner filen som skriver menyen inne i html- mappa i templaten. Du kan eventuelt ta mappen html fra en annen template (f.eks beez - Denne er generelt god) og dra over i din template. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...