Romy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hoved menyen er i kursiv skrift, jeg aner ikke hvorfor den ble det etter at jeg installerte Joomla med en template. Slik ser kildekoden ut: <div class="module_s1"> <div> <div> <div> <h3>Main Menu</h3> <ul class="menu"><li id="current" class="active item1"><a href="URL"><span><em>Home</em></span></a></li><li class="item41"><a href="URL"><span><em>FAQ</em></span></a></li><li class="item50"><a href="URL"><span><em>News</em></span></a></li><li class="item48"><a href="URL"><span><em>Links</em></span></a></li><li class="item49"><a href="URL"><span><em>News</em></span></a></li></ul> </div></div> Ikke bry dere om disse divene. De fjerner jeg etter hvert. Men jeg ser at det er <em></em> foran og bak linkene. Hvordan får jeg fjernet disse? Hva skal jeg redigere her? Jeg har prøvd å redigere templatens index.php men der finner jeg ikke disse em-taggene. Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Men jeg ser at det er <em></em> foran og bak linkene. Hvordan får jeg fjernet disse? Hva skal jeg redigere her?Jeg har prøvd å redigere templatens index.php men der finner jeg ikke disse em-taggene. Regner med du finner filen som skriver menyen inne i html- mappa i templaten. Du kan eventuelt ta mappen html fra en annen template (f.eks beez - Denne er generelt god) og dra over i din template. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå