Pantheon Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 I dag kan IT-avisen melde at en liste over Intels kommende _prosessorer_, er å finne på nett.. Videre skriver de at Springdale prosessoren er bekreftet å komme 21.mai...... Er det virkelig mulig å være så jævelig på jordet, enda man jobber i noe som heter IT-avisen!?? Bare spør jeg.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ikke det at jeg bryr meg særlig om ting før jeg faktisk ser dem i butikkene men hva sier du OM det skulle være sant? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 det som forundrer meg mer enn alle skrivefeila, faktafeila osv ITavisen kommer med er hvor godt besøkt den sida faktisk er. Selv Nettavisen sine it nyheter er bedre. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 ikke det at jeg bryr meg særlig om ting før jeg faktisk ser dem i butikkene men hva sier du OM det skulle være sant? Ehh, jobber du i IT-avisen du også eller?? Det er chipset som er den store nyheten, ikke CPU... Jeezez...... :o Lenke til kommentar
Zork Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 det som forundrer meg mer enn alle skrivefeila, faktafeila osv ITavisen kommer med er hvor godt besøkt den sida faktisk er. Det er vel fordi de fleste synes det er ustyrtelig morsomt å påpeke alle feilene deres i diskusjonstrådene... skal ikke se bort fra at de villeste feilene er lagt inn med vilje for å få opp besøkelsetallene Hvor ofte ser du en link til itavisen som er lagt ut for å vise til en interesant artikkel vs. hvor ofte ser du en link som er lagt ut som en 'å-herregud-se-hva-de-har-funnet-på-nå' =) Itavisen har jo nærmest bygget opp en kult-status på dette å tabbe seg ut. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ikke det at jeg bryr meg særlig om ting før jeg faktisk ser dem i butikkene men hva sier du OM det skulle være sant? Ehh, jobber du i IT-avisen du også eller?? Det er chipset som er den store nyheten, ikke CPU... Jeezez...... :o Jeg har da ikke NEVNT CPU i det heletatt, jeg sa TING før dem er i butikken, da kan dette innebære hovedkort med nettopp et nytt chipset. Og nei, jeg jobber ikke i it-avisen, kunne ikke falle meg inn...... EDIT, kommentaren min var ut ifra denne artikkelen: http://www.itavisen.no/art/1300890.html Og her er ikke noen CPU nevnt, så legg med en link til hvor du fant det så skal jeg gi meg jeg..... Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Hvis du leser mitt første innlegg, ser du at jeg har uthevet PROSESSOR. Altså hadde IT-avisen skrevet om prosessor. At de nå har endret artikkelen er ikke så rart, siden jeg mailet forfatteren da jeg leste det. (Du kan jo maile forfatteren hvis du ikke tror meg) Ergo din (lese)feil... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 greit nok jeg gir meg, men ikke min lese feil, det er din informasjons feil......du kunne jo ha endret eller lagt til i innlegget at de endret artikkelen da...... Uansett glem det, nå er det jo rettet og it-avisen lever videre :-? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, jeg ser at jeg kunne informert bedre.. Men ante ingenting om at han endret artikkelen så fort. Det ble vel gjort på 3min elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå