Alexei Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen billigere? Hmm, skal man kjøpe PS2 eller 360 for samme pris er spørsmålet. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...mesplatformnav= Likevel selger PS3 bedre enda den koster nesten 4000kr. Sony har godt ballegrep på folk. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Faen i helvette at jeg kjøpte ny 360 for rundt en mnd sia. Faen. Jeg vil ha 60gig for faen i faen. 1895 er jo sykt billig...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nice nesten så jeg vurderer å kjøpe en arcade ettersom Eliten min er på rep. trenger min daglige dose med Halo 3! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gad damn, julegaven er ihvertfal bestemt Lenke til kommentar
Alexei Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Faen i helvette at jeg kjøpte ny 360 for rundt en mnd sia. Faen. Jeg vil ha 60gig for faen i faen.1895 er jo sykt billig...! Jeg var ute og tittet etter 20gb harddisker her om dagen, de kostet 900kr hos elkjøp... Så for bare 900kr mer får man da altså maskinen, 40gb større harddisk, headsettet, HD kabel og kontroller. Eller man kan kjøpe 3 arcade maskiner for samme prisen som en PS3. Endret 1. oktober 2008 av Alexei Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hadde tenkt å oppgradere min gamle non-hdmi premium til en elite nå som prisene har gått ned, men nå hører jeg ting om 360 slim xD Ryktene sier også at man kan finne xbox 360 med Jasper 65nm chip på xbox med nummer 8031 og oppover. Endret 1. oktober 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hadde tenkt å oppgradere min gamle non-hdmi premium til en elite nå som prisene har gått ned, men nå hører jeg ting om 360 slim xD Tror nok at det er lenge til det kommer en Xbox 360 Slim. Men siden du har en 360 fra før av trenger du kanskje ikke ny med en gang, så da kan du vel kanskje vente på Slim eller Jasper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror nok at det er lenge til det kommer en Xbox 360 Slim. Men siden du har en 360 fra før av trenger du kanskje ikke ny med en gang, så da kan du vel kanskje vente på Slim eller Jasper. Jasper er ute ifølge word on the streets Produksjonsdato etter 8 Juni og noe alle Team OSC tull Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hjelper ikke så mye at Elkjip selger til den prisen når dem hverken har dem på hovedlageret eller i noen butikker..er typisk Elkjip å gjøre slikt. Dog dem får nok inn på hovedlagret snart igjen. Og dere vet at en får like bra bilde via komponent som HDMI? Virker som endel tror HDMI er "bedre"...men det er egentlig det samme men i en annen og "enklere" kabel just in case noen lurte. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Det samme er det ikke. Komponent er et analogt signal, mens HDMI er heldigitalt signal. I komponent må signalet først konverteres fra digitalt til analogt, sendes over kabelen, så konvertes tilbake til digitalt av tven som så viser signalet. Dette kan (og i mange tilfeller vil) forårsake artifakter som resultat fra konverteringen mellom analog og digital. Endret 6. oktober 2008 av noxon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du er klar over det at Komponent og HDMI er mer eller mindre nøyaktig det samme, bare i en annen form? Xbox 360 ble originalt bygget for komponent også så det er mer eller mindre ingenting å hente ved hva bildekvalitet gjelder. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det samme er det ikke. Komponent er et analogt signal, mens HDMI er heldigitalt signal. I komponent må signalet først konverteres fra digitalt til analogt, sendes over kabelen, så konvertes tilbake til digitalt av tven som så viser signalet. Dette kan (og i mange tilfeller vil) forårsake artifakter som resultat fra konverteringen mellom analog og digital. Det er ikke det samme. Men - eventuelle artifakter er svært lite merkbare for folk, så det er ikke noe problem. Kan tenke meg at folks forskjellige innstillinger på TV'n ellers, i fargebalanse, contrast, brightness, sharpness osv... gir større forskjeller dem i mellom enn om den ene TV'n bruker komponent og den andre HDMI. Veit ikke om jeg greide å forklare den, men altså folk bør heller bekymre seg for TV-instillingene før de bekymrer seg for om de bruker komponent eller HDMI. Forskjellene på det siste er nemlig så forbanna lite at.. hadde ikke giddet å bekymre meg så mye over det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 umm, noen tver har ikke støtte for f.eks 1080p med komponent mens med hdmi går det greit. (pz800 for eks.) så helt det samme blir det ikke, men i teorien skal bildet være det samme....hvis tven har støtte for det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå