Gå til innhold

Endelig har Elkjøp fått ut fingern - 360 arcade 1395 / 360 60gb 1895.

Alexei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen i helvette at jeg kjøpte ny 360 for rundt en mnd sia. Faen. Jeg vil ha 60gig for faen i faen.

1895 er jo sykt billig...!

Jeg var ute og tittet etter 20gb harddisker her om dagen, de kostet 900kr hos elkjøp...

Så for bare 900kr mer får man da altså maskinen, 40gb større harddisk, headsettet, HD kabel og kontroller.

Eller man kan kjøpe 3 arcade maskiner for samme prisen som en PS3.

Endret av Alexei
Lenke til kommentar
Hadde tenkt å oppgradere min gamle non-hdmi premium til en elite nå som prisene har gått ned, men nå hører jeg ting om 360 slim xD

Tror nok at det er lenge til det kommer en Xbox 360 Slim. Men siden du har en 360 fra før av trenger du kanskje ikke ny med en gang, så da kan du vel kanskje vente på Slim eller Jasper.

Lenke til kommentar
Tror nok at det er lenge til det kommer en Xbox 360 Slim. Men siden du har en 360 fra før av trenger du kanskje ikke ny med en gang, så da kan du vel kanskje vente på Slim eller Jasper.

Jasper er ute ifølge word on the streets :p

Produksjonsdato etter 8 Juni og noe alle Team OSC tull :p

Lenke til kommentar

Hjelper ikke så mye at Elkjip selger til den prisen når dem hverken har dem på hovedlageret eller i noen butikker..er typisk Elkjip å gjøre slikt. Dog dem får nok inn på hovedlagret snart igjen.

Og dere vet at en får like bra bilde via komponent som HDMI? Virker som endel tror HDMI er "bedre"...men det er egentlig det samme men i en annen og "enklere" kabel :) just in case noen lurte.

Lenke til kommentar

Det samme er det ikke. Komponent er et analogt signal, mens HDMI er heldigitalt signal. I komponent må signalet først konverteres fra digitalt til analogt, sendes over kabelen, så konvertes tilbake til digitalt av tven som så viser signalet. Dette kan (og i mange tilfeller vil) forårsake artifakter som resultat fra konverteringen mellom analog og digital.

Endret av noxon
Lenke til kommentar
Det samme er det ikke. Komponent er et analogt signal, mens HDMI er heldigitalt signal. I komponent må signalet først konverteres fra digitalt til analogt, sendes over kabelen, så konvertes tilbake til digitalt av tven som så viser signalet. Dette kan (og i mange tilfeller vil) forårsake artifakter som resultat fra konverteringen mellom analog og digital.

Det er ikke det samme. Men - eventuelle artifakter er svært lite merkbare for folk, så det er ikke noe problem.

Kan tenke meg at folks forskjellige innstillinger på TV'n ellers, i fargebalanse, contrast, brightness, sharpness osv... gir større forskjeller dem i mellom enn om den ene TV'n bruker komponent og den andre HDMI. Veit ikke om jeg greide å forklare den, men altså folk bør heller bekymre seg for TV-instillingene før de bekymrer seg for om de bruker komponent eller HDMI. Forskjellene på det siste er nemlig så forbanna lite at.. hadde ikke giddet å bekymre meg så mye over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...