€uropa Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Av og til må man bare synge av glede, ikke sant? Selv må jeg løfte armene mot himmelen og synge høyt "I Believe I Can Fly" når jeg blir kjempeglad for noe. Men da skjer det helst ikke når jeg er ute blandt folk. Hvilken sang må du bare synge ut når du blir overlykkelig over noe? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 For tiden Cornershop sin Brimful of Asha Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Som regel <improvisert tekst> til "Vi tar en rungende..." (tittelmusikken til Da Capo med Gunvor Hals og Vidar Lønn Arnesen). Jeg burde antakelig skjemmes. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når jeg er veldig glad (en gang i året, max) pleier jeg og skrike med på denne, eller lignende. Blir som oftest bare evig skriking og hard headbanging, det fungerer for meg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Pleier ikke å synge så mye, men når det skjer går det i I Got Erection av Turboneger Endret 2. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 "Livet mitt er helt problem fritt, hverdagen er enkel og grei" Joker reklamen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kommer egentlig ann på hva jeg hørte på sist egentlig. Akkurat nå er det David Gilmour - on an island Lenke til kommentar
Neko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 første jeg tenkte på er walking on sunshine det er en skikkelig gladsang det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå