brucelee.will Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hei, skulle innstalere vista på min maskin,da jeg plutselig fikk oppp en feilmelding etter at jeg valgte spåk og sånt :WINDOWS CANNOT OPEN THE REQUIRED FILE D:\SOURCESS\INSTALL.WIM' ERROR CODE 0X8007000D før jeg prøvde å innstalere vista hadde jeg 32bit xp pro på pcen, vet ikke hva jeg skal gjre nå, for ikke lenger starta xp og får samme feilmeldingen fra vista hver gang jeg prøver å innstalere mine specs : e8400 500gb s-ata p5k pro 4gb ram 9800gx2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det en brent DVD eller original. Installer ved å ikke skrive inn produkt key og velg ikke aktivere eller oppdatere. Velg clean install (ikke upgrade). Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Installasjons rutinen er endret en del siden Windows XP. Ved installasjon av Vista pakker den ut et image som er lagret på dvd platen, i en wim fil. Under Sources mappen på dvd platen din finnes det 2 wim filer: Boot.wim Install.wim Install.wim er da windows installasjonen. Har du sjekket at du faktisk finner install.wim på dvd platen din? Feilkoden 0X8007000D viser til at filen er korrupt. Det er med andre ord mulig at selve installasjonsplaten din er problemet. Om du kontakter MS vil du nok kunne bytte denne i en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå