Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet selvtilliten i senga

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg merket at jeg ikke har vært like aktiv som jeg pleier når det kommer til sex. Jeg har begynt å tenke mer på helt andre ting som feks hvordan jeg ser ut (har begynt å få litt strekkmerker på lårene som jeg selv synes er ganske synlige!). Følgelig av dette er det også lenge siden jeg har fått orgasme selv om kjæresten min gjør akkuratt det samme som han pleide, fordi jeg rett og slett kan være litt fraværende. Jeg har også blitt redd for å ta inginativet til sex og styringa under samleiet.

MEN dette vil jeg gjøre noe med!! Jeg orker ikke ha det sånn lengre. Jeg elsker jo sex og jeg vil at kjæresten min skal ha det bra..

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å virkelig ta styringa og "forføre" han på en sexy måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er din selvtillitt som er problemet, burde du heller fokusere på hvordan du skal bli med glad i deg selv. Trener du?

ja... et par til tre ganger uken.. Mest kondisjon.

hmm

Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Virker av og til som om han bare venter på meg.. Så bare ligger vi der drit lenge.. Tror han er litt lei av at jeg aldri gjør noe:(

Har prøvd å sette meg over han og sånt.. Men jeg må nesten alltid starte i misjonær eller doggy hvis ikke får jeg vondt... Er ganske trang osv..

Jeg har egentlig ikke så mye tid til å trene! Mye jobb og skole.. Men jeg har noen få kilo jeg vil bli kvitt så satser mest på hard kondisjon og noe styrke.. Kostholdet kunne jeg sikkert gjort noe med, men er ikke så lett når jeg fortsatt bor hjemme..

Lenke til kommentar
Har du prøvd å ta han på tissen? Ikke for å være plump her, men det er et hint de fleste gutter tar ganske fort.

Haha.. Ja.. Jeg pleier å suge/runke han.. når vi først kommer igang går forspillet ganske greit... Er selve sexen om mellomstadiet før vi kommer igang jeg sliter med.. og det at jeg ikke kommer når han slikker/fingrer meg..

Lenke til kommentar
Fortalt han hvordan du føler det da?

Nja.. Tok det opp her om dagen men så kom vi plutselig inn på noe annet.. Og jeg sa det ikke helt riktig måte tror jeg.. Men jeg skal prøve å snakke med han om det i morgen.. Men jeg har ikke så lyst å ødelegge det for han med å dra opp sånne ting.. Vi kranglet for noen dager siden og han ble ganske såret..

Lenke til kommentar

Nå er det ikke kommunikasjonen vår det er noe feil med... Jeg har ingen problemer med å ta det opp med han.. Var bare jeg som skrev ned mine egne tanker om å la det ligge med henhold til å ikke la det bli for mye på en gang.. Hadde egentlig lyst å overraske han til helgen med å gjøre noe annerledes i og med at vi ikke har sett hverandre på en stund.. Var egentlig mest ute etter tips så burde kanskje utelukket det andre...

Hvordan vil dere bli "tatt på senga"? :)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er enig i innleggene til Aidskake. Det handler om velvære og hvordan du selv føler med deg selv. Hvis ikke du føler deg vel i senga, så vil du ikke klare og slappe helt av noe som igjen kan hindre en orgasme.

Det er flere "tekniske" ting man kan gjøre for og øke nytelsen. Som og prøve noen ny stillinger, benytte sexleketøy, evt rollespill osv. Dette er ting som kan hjelpe for en økt eller fem, men det vil ikke fikse selve "problemet". Det er som gutter og ønsker og lære seg og bli bedre i senga, så de lærer seg en haug med teknikker som vil gi bedre nytelse til dama. Men man er jo aldri bedre enn sitt svakeste ledd, og det er nemlig det med oppførsel, nærhet og variasjon som vil gjøre den store forskjellen. Det og kunne være dominat, øm og ha kontakt med din elsker vil gjøre deg bedre. Og selvklart variere, aldri gjør det samme hele tiden, slik at man beholder det spennende ved sexen.

For og gå litt mer inn på din problemstilling ville jeg, som Aidskake sier, gjøre litt god ting for deg selv. Gjør ting som vil få deg til og føle deg bedre med deg selv. Du never såvidt kosthold iforhold til trening, noe som er veldig viktig. Jeg skal ikke uttale meg for mye om dette da jeg selv kun har trent/spist riktig den siste mnd. Her er det helt sikkert andre folk/tråder som kan gi deg bedre råd.

Men nok en gang, kommunikasjon i et forhold er veldig viktig. Og jeg er sikker på din kjærste ønsker at du skal føle deg vel med deg selv. Men han kan jo ikke hjelpe deg med dette hvis han ikke vet at du føler deg uvel.

Et par småtips som du selv kan gjøre (dette for og tenke minst mulig og få deg mer i "øyeblikket"):

1. Ikke ha så stor fokus på orgasme. Jeg går utfra at du synes sexen er god, så pass på og nyt selve sexen også. Ikke alltid hig etter orgasmen, som egentlig bare burde være prikken over i''en.

2. Puste øvelser. Når han går inn i deg, så pust inn. Når han går ut, puster du ut. Gjør dette litt over et minutt hvis du merker at fokuset ditt begynner og forsvinne mens dere holder på. Det vil gi deg fokuset tilbake. (kan være vansklig hvis det går fort for seg...)

Håper dette hjelper litt, jeg stiller gjerne opp for mer detaljer/forklaringer på det jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...