Nostalgisk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jeg har svært lyst på dette anlegget,men har ikke ledig plass til et lydkort hva gjør jeg. funker anlegget uten lydkort ved bare å bruke det innebygde lydkortet på hk. leste om ekstern lydkort, åssen funker det, er det noe tess? men først av alt, kan jeg bruke Creative Gigaworks S750 med det innebygde lydkortet til hk? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) jeg har svært lyst på dette anlegget,men har ikke ledig plass til et lydkort hva gjør jeg. funker anlegget uten lydkort ved bare å bruke det innebygde lydkortet på hk. leste om ekstern lydkort, åssen funker det, er det noe tess? men først av alt, kan jeg bruke Creative Gigaworks S750 med det innebygde lydkortet til hk? Det vil fungere, men du vil ikke få brukt surround desverre om du ikke har et veldig bra innebygd lydkort. Prøvde det selv på et Abit IN9 32X-MAX WIFI, fikk fin lyd, men får ikke brukt mer enn 2.1 Jeg ble svært skuffet når jeg fant ut jeg måtte ha lydkort får å få ordentlig futt i anlegget Men det er da noen år siden nå TG05 kjøpte jeg det, hadde et EpoX 8kda3+ da, funka enda dårligere da Endret 1. oktober 2008 av noXelon Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) eksterne lydkort som bruker usb, hva syns dere om dem. gir de god futt i anlegget og ikke minst blir hele anlegget brukt. anlegget vil bli brukt til mest musikk. og med ekstern usb lydkort så kan jeg vel også koble til en laptop eller hva. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365149 vil denne gjøre susen? Endret 1. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 fant forresten ut at mitt hk hadde støtte for 7.1 sorround anlegg,så da går jeg utifra at jeg ikke behøver noen ekstra lydkort eller hva......hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå