guso Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dette må jo være billig 115 kr. for 256MB DDR XMS3500C2 non-ECC, unbuffered, CAS2, m/Heat Sink !! en skrive leif selvsagt men men.. slå til før de stenger... jeg har best.- 4 stk allerede Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du må nokk regne med å betale full-pris for de brikkene ja. Har vært mange slike hendelser der folk har bestilt pga feil prising fra webshopen og så måtte de ha enten benyttet angrefristen eller betale fullpris. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dæven...samma minne koster 800,- på komplett. LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Fra Quad.no SALGSBETINGELSERPRISER: Alle priser er oppgitt både eksklusiv og inklusive merverdiavgift. Prisene kan endres uten varsel som følge av endringer i våre leverandørers priser, endringer i valutakurser osv. Vi tar forbehold om trykkfeil. Priser kan dog ikke endres etter at ordren er menualt bekreftet fra vår selger. Frakt kommer i tillegg eg har best.- 4 stk allerede Fordel å lese salgsbetingelser først, da dette MÅ være en "trykkfeil". Lenke til kommentar
Darkwood Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Så lenge du får en ordrebekreftelse fra Webshopen, så er vel saken grei. Da har Quad et problem, ikke kjøper! Les jus-guiden: http://www.hardware.no/guider/juss/index5.html :smile: Lenke til kommentar
eberland Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Nå funker ikke web shoppen Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Nå funke web-shoppen igjen, og prisene er hevet til 820 kr stk... Guso: Si om du fikk beholde de da til den prisen ! Lenke til kommentar
PsychoD@d Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 De har fixa opp nå Rein me at da jeg først prøvde å komme inn på siden var den nede i 10 minutt! Og når jeg endelig kom inn var ram'en prisa til 661 pr stk Lenke til kommentar
guso Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Nå funke web-shoppen igjen, og prisene er hevet til 820 kr stk... Guso: Si om du fikk beholde de da til den prisen ! Den første bekreftelsen er kommet, men det kommer vel en ny en nokså snart.. Venter i spenning.. skal gi tilbake melding Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg fikk en mail av dem der det stod at de hadde gjort en feil og at jeg fikk et tilbud på 575,- +mva fraktfritt tilsendt. Det var bare ca 100 kr i avslag og det syntes jeg var dårlig. Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 *Bare* 100 ? Hvis du bestile 4 brikker blir jo det 400kr + fraktfritt. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 *Bare* 100 ?Hvis du bestile 4 brikker blir jo det 400kr + fraktfritt. Han mente kanskje pr. stk. da. Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg bestilte bare èn. Men jeg fikk pruta sånn at jeg fikk den for 500 ink mva+ frakfritt Nå er jeg fornøyd!!! Lenke til kommentar
Darkwood Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Stå på krava gutter! Quad har tabba seg ut! Ikke la de slippe billig unna. Krev å få leveransen iht ordrebekreftelsen! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Problemet er vel bare det at de ikke har fått noen ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Synes det hele blir litt for dumt. Når man selv skjønner at webshoppen har bomma med prisene, bestiller man ikke bare for å "stjele" til seg noen rambrikker til spotpris. Lenke til kommentar
guso Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg bestilte bare èn. Men jeg fikk pruta sånn at jeg fikk den for 500 ink mva+ frakfritt Nå er jeg fornøyd!!! Det fikk jeg men ikke helt fornøyd Lenke til kommentar
guso Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Synes det hele blir litt for dumt. Når man selv skjønner at webshoppen har bomma med prisene, bestiller man ikke bare for å "stjele" til seg noen rambrikker til spotpris. Det er ikke for dumt.. ei heller snakk om å stjele..varen blir bestillt i god tro, da enkelte av webshoppene opererer med ukens tilbud, opphørssalg, flyttesalg og diverse andre tilbud, hvorfor skulle ikke dette og være et av dem da.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Synes det hele blir litt for dumt. Når man selv skjønner at webshoppen har bomma med prisene, bestiller man ikke bare for å "stjele" til seg noen rambrikker til spotpris. Synes ikke det er noe gale i det...Om du skal tippe oddsen og finner ut at norsk tipping har feilvurdert favoriten i en kamp slik at du får totalt feil odds....Lar du da være og tippe fordi du vet at NT har gjort en feil? Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 tror akzj0n er misunnelig jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå