Programvare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er dessverre ikke så utrolig kyndig i Photshop, så jeg fikk ikke til å fjerne skyggene i ansiktet. Kan noen hjelpe meg med det? Mottas med takk Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Når ikke utgangspunktet er bra, så er det vanskelig å få det til å bli bra. Man kan jo minske skyggene med å bruke shadow/highlights f.eks, men det ser ikke naturlig ut. Mer avanserte ting lar jeg andre ta seg av (Regner med at mange klarer å få til bedre enn dette, jeg gjorde det bare på 2 sek for nå skal jeg sove ) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det blir grått da Lenke til kommentar
emero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 gleder meg til photoshop cs4, hvor du bare kan dra i bildet der du vil gjøre det lysere, og til og med beholde alle fargetoner osv. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 hva med å lage et nytt lag som du justerer fargen i ansikte. og legger det bak orginal laget. visk da ut hvor skyggen er. rask laget i photoskop var ikke nøye nok med viskelæret. men det er bare for å vise. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 gleder meg til photoshop cs4, hvor du bare kan dra i bildet der du vil gjøre det lysere, og til og med beholde alle fargetoner osv. Det kan du enkelt gjøre med Nikon Capture NX/NX2 samt Nik Viveza plug-in til Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå