Kvarten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg likte muren og dagens bilde. Jeg er litt usikker hvor jeg står med skobildet. Det er bra gjennomført da. Linjene og dråpene i dagens bilde likte jeg godt. Hva er dette? Lysstyrken har vore svært kjærkommen, men innimellom så kunne det vore praktisk å hatt ein 30mm i staden Ja det kan skrive under på. Jeg bruker jo en 100mm, og den blir rimelig trang til mange av ideene mine. Må nok skaffe en som er litt videre. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk Kvarten. Dette er taket på en bil. Det svarte er en sånn minispoiler som gjerne er på hatchbacks. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Smaken er som baken. Jeg digger skobildet ditt fullt ut, men er mer usikker på det andre. Sånn er det bare... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Takk for kommentar satchmo. Det andre, meinar du biltaket då? Eg også syns skobildet var litt artig, så derfor kom det ut her. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) 11. oktober "Please have a seat, we'll be right with you" Iso 100 f2.8 1/500 I dag må eg nesten skrive litt. Så om du ikkje er så veldig interessert, så kan du sjå på bildet og hoppe galant over teksten under. Eg veit ikkje kor mange gangar eg har sett ut frå leiligheita, eller på veg over brua, til eller frå skulen og tenkt at "dit" må eg gå med kameraet. I dag var endelig dagen komen og kamera og eit stk 50mm objektiv vart med på tur. Paraplyen fikk også lufte seg litt, det er tross alt Bergen eg bur i. Heldigvis vart ikkje paraplyen brukt særleg mykje, men det var greit å ha han med likevel, om ikkje anna enn for sikkerheita si skyld. Planen for dagen var eigentleg å fotografere skrapmetall og andre morsomme saker, men det var nok like greit at eg ikkje tenkte over at området sannsynlegvis var stengt på laurdagar. Eg var likevel ikkje skuffa når eg kom fram til den låste porten, for framom meg låg ei lita gullgruve av spanande motiv. Det er ikkje spesielt langt frå leiligheita eg bur i til Damsgård. (Eg tenker no på gata som går nærast sjøen, ikkje resten) Faktisk så er det såpass kort at det nesten er skuffande at eg ikkje har gjort anna enn å køyrt gjennom området tidligare. Enkelte plassar kunne ein nesten trudd hadde vore med i ein krig, og forfall og fråflytting såg verkeleg ut til å dominere. Eg vil absolutt ikkje seie at dette vart opplevd som negativt (fotografisk) for det er lenge sidan eg har opplevd så mange spennande motiv i eit såpass lite område. Eg trur nok ikkje det blir altfor lenge til neste gang. Endret 11. oktober 2008 av archanios Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Aldri et dårlig bilde fra deg. Veldig fin S/H konvertering av dagens bilde. Fine kontraster både i forgruynn og bakgrunn. Skal prøve å få plass til en lenstol i kamerabaggen fremover jeg også Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Tusen takk arnold_layne. ja kunne eg tatt den med så skulle eg, men den var nok så tung av regnvatn og sånt at det vart ganske uaktuelt. Eg var rimelig fornøgd med at den sto der da, det skal seiast Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette var virkelig bra. Skulle tru det var tatt i Kosovo under Balkankrigen, og ikke i Bergen idag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Tusen takk Kvarten. Om det er inntrykket du fekk så føler eg at eg har fått fram det eg ville med dette bildet. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette var utrolig bra! Jeg likte det kjempegodt. Akkurat som om noen bare har forlatt stolen i hui og hast. Den så ganske alene ut stakkar. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Henger meg bare på de andre - veldig bra! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 takk carmelita og satchmo.. 12. oktober Søndagar kan vere harde dagar. Hadde egentlig store planar for en liten fototur, men denne vart rimelig kort grunna en litt kraftig regnskyll. Etter det datt lysta på å vere så mykje ute endel, og dette vart dagens bilde. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Wow. Dette var dritbra. Eneste minuset er gresset eller hva det er som stikker opp mellom kantene på bladet. Dette hadde vært sinnsykt stilig helt rent. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Driiiiiiit bra, er enig med det kvarten sier, men fortsatt et driit bra bilde, jeg holder en knapp på deg i denne konken.... keep on going Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hjertelig takk til begge to. Det kan nok hende eg kan sette meg ned en dag og rydde enda litt meir. Grunnen til at eg gjorde det var egentlig at bakgrunnen var håplaust rotete og rimelig mørk i endel område. Så egentlig var det berre å gjere det endå litt mørkare, så var mykje gjort. Ser sjølv at enkelte av grasstråa som er igjen er temmelig irriterande. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 10. oktober: Meget delikat. Dråpene er superskarpe der det er fokus. Fin s/h. 11. oktober: Virkelig bra. Komposisjonen sitter som et skudd. Unødvendig å si at det er temmelig stor kontrast mellom stolen og resten av bildet, det får en til å lure... 12. oktober: Hadde det ikke vært for de nevnte gresstråene, kan jeg egentlig ikke forstå hva jeg skulle kunne kritisere her. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk for enda ein fin kommentar k.n.b 13. oktober Litt seint ute med gårsdagens bilde. Fikk ei lita luke i det ellers så grå Bergensværet i går, og kom meg litt ut i naturen. Resultata sto nok ikkje heilt til forventningane og eg hadde eindel problemer med å bestemme meg for kva bilde eg skulle legge ut. Det var nok ingen som skilte seg ut klart positivt, dessverre. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg likte dette. Fallet i vannet gir en god dybde i bildet, og leder blikket oppover. (hos meg ihertfall). Ikke like godt som 11. og 12., men fortsatt veldig bra. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk Kvarten. Føler liksom at det manglar noko litt ekstra. Det fins så mange slike bilder. Hadde muligens håpt å fått litt meir utav det. 14. oktober Iso100 f2.8 1/400 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 15. oktober Barbed wire Gjorde ting enkelt i dag. Skal redigere en haug med bilder til eit skuleprosjekt, til i morgon. Dette prosjektet tar også opp beklagelig mykje tankekapasitet, så eindel idear blir satt på vent enn så lenge. Vi er nesten halvvegs i utfordringa og til no må eg seie meg rimelig godt fornøgd. Har tatt bilder kvar dag og fått nokre eg er ganske fornøgd med. Merkar også at eg er meir bevisst på kva eg vil ha, sjølv om at forståelsen frå andre ikkje alltid er like stor. (Dette gjeld ikkje folk på diskusjon btw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå