Fotofashion Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 bilde nr1 har virkelig fin harmoni over seg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk DeViSoR og Ageurk. Likar godt det første bildet sjølv også. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 5. oktober f3.5 1/320 ISO 250 Hår eit håp om at dette skal bli mitt dårligaste bidrag til Oktoberfesten. I går strakk ikkje tida til, været var uforutsigbart og motivasjonen var meir interessert i lesing og fotball enn foto. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 6. oktober f3.5 1/320 ISO 125 I dag strakk heller ikkje tida heilt til. Må prøve å få lest ganske mykje både i dag og i morgon. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Artig og minimalistisk høstbilde, dette har jeg sansen for! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk for det EiSvIn. Har vurdert å prøve det enda litt mørkare, for å få enda meir konsentrasjon rundt bladet. Men er usikker på om det fungerer. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Syns bladet ble ganske så fint, imponert over at alle får så mye detaljer på bladene sine. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk for kommentaren Jurgis. Ein må vel jobbe for å få ganske bra detaljar, for at sånne bilder skal fungere nokonlunde. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jevnt bra her - liker spesielt de to Okkervil River-bildene dine (1. og 4.). Flott etterbehandling på et stramt og enkelt bilde 1. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk for det Anew. Det er vel til no dei to eg likar best også. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 7. oktober "Breaking out" Denne har eg tenkt på kvar gong eg har gått forbi. Er egentlig ikkje heilt fornøgd. Kjenner at eg burde komme meg ein plass eg ikkje har vore før/på ei stund, for å få litt meir motivasjon. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke fornøyd med hva? Bildet er i hvert fall bra, med god symbolikk. Fine farger også i bakgrunnen. Egentlig likte jeg 5. oktober også. Det er stort sett bare grånyanser her, og disse brytes på en utsøkt minimalistisk måte med speilingen fra lysene. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bildene dine har jeg desverre gått glipp av hittil. Her var det veldig mye bra. I likhet med anew har jeg det 1. og 4. som favoritt. Det 1. var en "høydare"!! Digger slike minimalistiske bilder. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg holder en knapp på deg i denne tevlingen.. veldig gode bilder.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Må berre takke for kommentarane. Det gir i det minste motivasjon til å prøve. k.n.b: Det er vel ting som kanskje ikkje tilsvarte ideen, men bildet er samtidig ikkje mislykka heller. 5. oktober er jo på en måte ein typisk ettermiddag/kveld i Bergen. Men det vart ei nødløsning. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flotte bilder du har presentert så langt. Også det som du refererer til som nødløsninger. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Takk for det Kvarten. Nødløsninger vil ofte bety at eg ikkje har hatt tid til å tenke gjennom kva eg skal ta bilde av, men heller tar det første og beste. 8. oktober - The National "Today you were far away and I didn't ask you why What could I say I was far away You just walked away and I just watched you What could I say" En ting eg verkeleg likar med Oktoberfesten er at eg kan gjere så mykje som eg ellers aldri ville funne på å gjere. Dette bildet er nok enda eit eksempel på det. Mange ville nok gjort dette heilt annaleis, men for meg så var det slik det måtte sjå ut. Utfordringa fikk en liten tvist i dag. Skal prøve så godt eg kan å gjennomføre uten å bruke anna enn 50mm denne mnd, men eg ser at det skaper problemer for meg. Vi har eit prosjekt på skulen, der eg heilt klart burde brukt andre brennvidder, men eg klarte meg forsåvidt greit i dag. Ting er berre litt meir klønete enn ellers. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ting er berre litt meir klønete enn ellers. Mulig ting er klønete, men da er det bra at ikke du er klønete. Dagens bilde er nok en gang eksempel på uklønete framferd. Muren fungerer bra som element i bildet, og uskarpheten gjorde menneskene heller mer interessante. Det eneste jeg er usikker på er hvor jeg ville ønsket fokusen, om noe sted i hele tatt. En ting eg verkeleg likar med Oktoberfesten er at eg kan gjere så mykje som eg ellers aldri ville funne på å gjere. Her kan jeg bare si meg enig, hadde aldri funnet mange av de motivene jeg selv har benyttet uten Okoberfesten. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Takk for kommentaren k.n.b 9. oktober New Shoes Planen var egentlig å legge ut eit bilde som ligna litt på gårsdagens. I dag med fargar, i ståande format og med eit litt anna uttrykk, men sånn gikk det ikkje. Bildet var faktisk klart til innlegging før eg gjekk ein tur på butikken, men når eg kom tilbake så hadde eg plukka opp noko som eg synest var litt morosamt. Så då fekk heller det bli dagens innslag, og om du absolutt vil sjå det andre, så må du inn her når eg har fått det ut der. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 10. oktober Dei siste dagane har vore litt for mykje prega av arbeid retta mot prosjekt på universitetet. Med målsetting om å klare meg med 50mm gjennom heile oktober, så har eg måtte jobbe rimelig hardt for å få dei bilda eg måtte få. Lysstyrken har vore svært kjærkommen, men innimellom så kunne det vore praktisk å hatt ein 30mm i staden. Ei bivirkning av skulearbeidet er at eg ikkje får så mykje tid som eg gjerne skulle ønske til å ta dei bilda eg gjerne vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå