Kimannjer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tok dette bildet på skolen i dag, i et prosjekt om makro og høst. Endte opp med dette. Tatt med lensbaby 3G + makro kit. Exif: 1/80 f/3,2(tror jeg, husker ikke helt hva som var i lensbabyen), ISO 100. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Blir for liten DOF for meg; såpass nært ville jeg ikke hatt mer enn f/8, gjerne mindre. Hvorfor lensebaby, egentlig? Erfaringsmessig er det ikke noe problem å få bakgrunn difus på makroavstander. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Lensbaby pga at jeg ikke har annet makro objektiv, og av den enkle grunn at jeg liker og leke meg med den. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Synes for så vidt bildet har visse kvaliteter. Lensbaby blir jo mer en lek med kreativitet enn en teknisk oppvisning, her er jo knapt noe som helst i fokus f.eks. Men jeg synes de duse overgangene av beslektede fargetoner gjør seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå