Kidnet Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klarte endelig å overtale pappa til å kjøpe Gta4 Broren min sitter og spiller det nå, blir nok noen timer med inne sitting fremover Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gratulerer! Nå har du mange sykt artige timer foran deg, jeg lover! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 have fun. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kunne du ikke bare kjøpt det selv? Jeg har i hvert fall aldri hatt problemer med å kjøpe 16/18 års aldersgrense spill. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Kunne du ikke bare kjøpt det selv? Jeg har i hvert fall aldri hatt problemer med å kjøpe 16/18 års aldersgrense spill. Nei, det var på Eb games, de pleier å være litt strenge på det der Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Have fun! Det er et bra spill! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 tre uker senere: 17 døde etter bankran, gjernings mannen som er kjent som kidnet på diskusjon.no sier han ble inspirert av GTA4, stortinget har bestemt at umyndige bare er til bråk og har bestemt at alle under 18 skall brennes på et enormt bål oppi finmark, Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kunne du ikke bare kjøpt det selv? Jeg har i hvert fall aldri hatt problemer med å kjøpe 16/18 års aldersgrense spill. Nei, det var på Eb games, de pleier å være litt strenge på det der Da kjøper du på en annen butikk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå