Miss_Pepsi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan du ikke spørre om hun vil komme til deg å gjøre lekser en dag? Da finner du fort ut om hun er interessert.. Og det der med å fortelle foreldrene, ikke dumt Tror de bare syns det er fint at du er åpen. Du trenger ikke si det direkte, bare at xxxxx kommer å gjør lekser sammen meg imorra, så tenker jeg at de lukter lunta. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan du ikke spørre om hun vil komme til deg å gjøre lekser en dag? Da finner du fort ut om hun er interessert.. Og det der med å fortelle foreldrene, ikke dumt Tror de bare syns det er fint at du er åpen. Du trenger ikke si det direkte, bare at xxxxx kommer å gjør lekser sammen meg imorra, så tenker jeg at de lukter lunta. Det går jo greit det, så lenge dem bor i nerheten av værandre LYKKE TIL Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De behøver nødvendigvis ikke å lukte lunta om hun skal gjøre lekser hos ham. De fleste gjør vel lekser sammen med venner/venninner på fritiden, spesielt i barne- og ungdomsskolealder. Slik var det i alle fall med meg. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 igjen, hvorfor skal dette skjules?! Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De behøver nødvendigvis ikke å lukte lunta om hun skal gjøre lekser hos ham. De fleste gjør vel lekser sammen med venner/venninner på fritiden, spesielt i barne- og ungdomsskolealder. Slik var det i alle fall med meg. Trur nok at de vil se at han oppfører seg anderledes med enne jenta enn med andre venner også lurer de nok hvis dette er ei jente som normalt ikke pleier å komme på besøk. De fleste foreldre kjenner vel barna sine så godt at de vil merke at det er noe på gang.. igjen, hvorfor skal dette skjules?! Det var vel ikke meningen at det skulle skjules i utgangspunktet, men han grua seg til å fortelle foreldrene om det.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Foreldrene henger jo ikke over ham fordi han gjør lekser. Det foregår kanskje på et eget rom. Hvis han trenger leksehjelp bør han heller finne på noe annet med den jenta. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Var jo ikke sankk om leksehjelp, men å gjøre lekser sammen.. Store sjanser for flørting der. Og jeg tror fremdeles foreldrene vil se på hans væremåte at det er noe spesielt. Ikke bare når de gjør lekser, men dagene før (gutten kommer jo til å stråle) når de hilser på jenta, hvis hun spiser middag der, hvis de går inn på kjøkkenet for å hente saft! Regner ikke med at en 11 åring får jentebesøk gjennom soveromsvinduet, nekter henne å bruke doen, låser døra på soverommet og ikke forteller mamma at han får besøk. Håper jo mamma'n tilbyr jenta å bli til middag også.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) bra tips Endret 4. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjør på... Greit nok å være ærlig, er jo hun som går glipp av en så grei kar som deg som faktisk liker henne Det mener jeg da jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå