Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er 11 år gammel gutt som er VELDIG forelsket

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Hei!

Jeg er en 11 år gammel gutt som er kjempeforelsket i en jente.

Jeg har litt lyst til å fortelle henne det, men tør ikke, fordi jeg er redd

for at hun sier nei.

Hvis jeg ikke spør, hva er vitsen med å være forelsket da?

Tenk om hun sier nei, og forteller at jeg er forelsket til resten av klassen, og alle for vite om det!

Bør jeg spørre nå, eller vente til jeg blir eldre og ha den usikkerheten i meg?

Håper at noen kan hjelpe meg!

PS Jeg er helt enormt villt forelska i denne jenta, og håper på å få hjelp fra dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk!

Jeg skal kanskje gjøre det på mandag. Jeg er bare litt redd for magen min.

Jeg spiser litt mye og trener litt lite.

Tull og fjas! Sånn må du ikke tenke. Det er bare å bygge opp selvtilliten. Og ikke glem at det ikke er farlig å få nei.

Og som ordtaket sier: det er bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort.

Lykke til!

Lenke til kommentar

selvfølgelig skal du kline til...når jeg var på din alder feiga jeg ut i en liknende situasjon og det irriterer meg enda!

Ikke spør henne om noe bindende, bare si at du liker henne godt og smil og spør om hun vil finne på noe med deg, så tar du det derfra - det går nok heeelt fint. Hvis noen erter deg for det er det fordi de ikke har baller til å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Uff.. liker ikke den alderen der.. :( Alt blir (eller..var?) så myye mer komplisert da..

Hver sin smak. I den alderen var jo alt piece of cake. Tok ikke hensyn til noe som helst, bortsett fra at jenta var pen. "Skal vi bli sammen?" "Ok." Vips, så var man sammen to uker. Det å bli sammen var jo verdens enkleste prosess. I motsetning til nå, nå er samme prosessen tid- og energikrevende.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Uff.. liker ikke den alderen der.. :( Alt blir (eller..var?) så myye mer komplisert da..

Hver sin smak. I den alderen var jo alt piece of cake. Tok ikke hensyn til noe som helst, bortsett fra at jenta var pen. "Skal vi bli sammen?" "Ok." Vips, så var man sammen to uker. Det å bli sammen var jo verdens enkleste prosess. I motsetning til nå, nå er samme prosessen tid- og energikrevende.

Det er nok to typer 11-åringer. Dem som er redd himmelen faller ned om noen, spesielt den det gjelder, får vite at man liker noen. Det var meg :(

Så er det dem som velter seg i kvinner og får alt rett i fanget på andres initiativ og har forhold som varer i 3 - 8 dager. Det var bestekompisen min :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har kommet over den frykten nå. Da jeg var 11 for godt over 5 år siden fikk jeg meg selv til å sende en mail til hun jeg likte og spurte om vi skulle dra på kino sammen. To uker senere fikk jeg svaret "Nei takk du". I ettertid har jeg innsett at mail ikke er det beste kommunikasjonsmediet å bruke, men den erfaringen gjorde inntrykk på meg og nå har jeg et helt annerledes syn på ting.

Han kompisen min har forresten ikke vært så attraktiv hos damene de siste 4 årene :!:

Lenke til kommentar
Det er nok to typer 11-åringer. Dem som er redd himmelen faller ned om noen, spesielt den det gjelder, får vite at man liker noen. Det var meg :(

Så er det dem som velter seg i kvinner og får alt rett i fanget på andres initiativ og har forhold som varer i 3 - 8 dager. Det var bestekompisen min :hrm:

Jeg var nok litt av begge. Og ikke tro at jeg nødvendigvis alltid har tilhørt sistnevnte gruppe. Men da jeg var 11, ja. Gode tider.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Takk.

Treningen går som en lek!

Jeg har bestemt meg for at jeg skal spørre om kino når jeg har blitt litt sterkere.

Det blir litt flaut å si ifra til mor og far, men jeg må vel gjøre det.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Takk!

Jeg skal kanskje gjøre det på mandag. Jeg er bare litt redd for magen min.

Jeg spiser litt mye og trener litt lite.

Tull og fjas! Sånn må du ikke tenke. Det er bare å bygge opp selvtilliten. Og ikke glem at det ikke er farlig å få nei.

Og som ordtaket sier: det er bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort.

Lykke til!

Eller: Det er ingenting som er så galt at det ikke er godt for noe..

Lykke til.. :)

Lenke til kommentar
Takk.

Treningen går som en lek!

Jeg har bestemt meg for at jeg skal spørre om kino når jeg har blitt litt sterkere.

Det blir litt flaut å si ifra til mor og far, men jeg må vel gjøre det.

Takk for svar!

hvorfor det? vet du hvor kult det er som forelder når poden har blitt gammel nok til å jakte skjørt, og til og med betror seg til deg om det? FTW sier jeg as

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...