Kidnet Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Jeg lurer litt på å kjøpe en ds, også så jeg en for 400kr brukt i en butikk. Har ikke sett den, men regner med at den er ganske fin hvis de sleger den i enbutikk. Det er en orginal ds, uten spill. Det jeg lurer på er hva er egentlig den store forskjellen mellom lite og orginal? Er 400kr en bra pris? Må kjøpe spill også da så ender opp på 800kr. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Styr unna DS, For det første så er den første DS direkte stygg. Den er større, tyngre, den har dårligere skjerm, og dårligere batteritid. Jeg har sett DS lite helt ned til 500 kr (på messer), og 995 på tilbud. Veiledene er vel 1295 ish. Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Eller du kan vente til DSi kommer til neste år. Men det som er dumt med DSi, er at den ikke støtter GBA spill (det er ingen slot for GBA). Så hvis du er en pokemon gærning, får du ikke alle pokemon siden det ikke er no åpning for GBA og du da ikke får migrert pokemon over til Diamond/Pearl. Så på en annen side kan det være greit å ha en DS Lite også (hvis du liker pokemon og har planer om å få tak i alle). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er vel sikkert litt lenge å vente til neste år, men jeg syns ikke at du bør kjøpe en DS. Kjøp heller en DS Lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå