TheGatherer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, da er jeg tilbake igjen. Jeg gikk nettop inn på flstudio.com og bestemte meg for å laste ned demoen. Jeg trykket på linken Download.com slik som det sto på nettsiden til flstudio. Jeg lastet ned, installerte, plutselig popper det opp en melding fra norton, den har oppdaget et virus. Viruset heter Backdoor.Graybird (Informasjon om Backdoor.Graybird), og filnavnet er d:\fl studio\plugins\fruity\generators\toxic bioha..\toxic biohazard.dll. Hva kan dette være? En morsom sponsor? Trodde Fl studio skulle være en smule seriøst. Noen som har en mulig forklaring? Takker for svar, hva skulle jeg gjort uten dere! - TheGatherer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mest sannsynlig så er det Norton som overreagerer på en eller annen fil i FL-pakken. Du bør skjekke den med et annet program, bare for å være sikkert. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Falsk postetiv fra norton sin side biohazard.dll er god. Se om du får utelatt den filen fra norton. Send melding til dem så dem får tatt bort filen databasen sin. Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Falsk postetiv fra norton sin side biohazard.dll er god.Se om du får utelatt den filen fra norton. Send melding til dem så dem får tatt bort filen databasen sin. Alt er bare en falsk alarm? Helt sikker? Så jeg kan trygt bruke fl studio og programmene som ble installert ved installasjon? OK. Takker for svar til dere begge, da sender jeg en melding til symantec. Dere er helt sikre på at norton overreagerer? - TheGatherer Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ja 99% sikker. Du kan scanne filen her Virustotal Er det bare et par stykker som finner noe er filen god. Endret 30. september 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dere er helt sikre på at norton overreagerer? Norton er kjent for å være uberegnelig, så dette er høyst sannsynlig tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå