satchmo Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Veldig orginalt og gjennomført selvportrett! Litt interessant at du har så mye gamle greier liggende - du har tydeligvis mer bodplass enn meg Joda, med en hel kjeller som foreløpig kun er roteplass (men som skal bli noe annet på sikt), så har vi nok litt for mye bodplass... Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 11. oktober: Lukker: 1/125 sek. Blender: IA (brukt reverseringsring) ISO: 1600 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 12. oktober: Puuhh! Denne utfordringen begynner å ta på litt for min del. Har litt problemer med både motivasjon og kreativitet om dagen, men jeg har bestemt meg for å legge inn bilder også på de dårlige dagene (når jeg har noen). I dag ble det et mer typisk fam.albumbilde av min sønn i dyp konsentrasjon under legobygging. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du har en sånn leggobygger du også? Det er timer med intens konsentrasjon det der. Bildet ditt gjengir veldig godt konentrasjonen til pjokken. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skikkelig stil over 10. oktober, gjennomarbeidet og bra. 11. oktober: Hva i all verden er dette? 12. oktober: Som Kvarten sier, du har fått frem konsentrasjonen hos gutten. Litt hardt lys på skulderen? Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Du har en sånn leggobygger du også? Det er timer med intens konsentrasjon det der. Bildet ditt gjengir veldig godt konentrasjonen til pjokken. Jada! Blir egentlig veldig godt fornøyd når de finner fram legoen igjen. Blir normalt nok timer med TV, Playstation, PC osv. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Skikkelig stil over 10. oktober, gjennomarbeidet og bra. 11. oktober: Hva i all verden er dette? 12. oktober: Som Kvarten sier, du har fått frem konsentrasjonen hos gutten. Litt hardt lys på skulderen? 10.10 - takk! 11.10 - (tett) utsnitt fra enn potteblomster. Angrer på svart-hvitt her, men uansett ingen høydare! 12.10 - Enig i kommentar vedr. lys. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er når det begynner å bli krevende at vi blir bedre (det er i motbakke det går oppover, osv) Likte det siste bildet ditt. Lego er gøy! (og lyssettingen ble bra, stramheten i bildet sitter, fokuset sitter, og utsnittet er riktig) Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk for oppmuntring og tilbakemelding FunFact! 13. oktober Lukker: 1/100 sek. Blender: f/8 ISO: 200 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Spreke høstfarger her. Fin bue langs vannkanten. Synd du ikke fikk litt stillere vann med mer speiling av høstfargene, men været er vanskelig å rå med. Har du vurdert en liten crop til venstre? Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Spreke høstfarger her. Fin bue langs vannkanten. Synd du ikke fikk litt stillere vann med mer speiling av høstfargene, men været er vanskelig å rå med. Har du vurdert en liten crop til venstre? Enig i at crop kan vurderes på venstre siden - kanskje en anelse oppe også. Men sånn ble det denne gangen. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Mye reising og andre ting som har medført et avbrekk for min del. Forsøker noen bilder igjen nå fra weekendtur i London. 24. oktober: Lukker, 1/100 sek Blender, f/8 ISO, 640 Forkastet Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Veldig bra øyeblikksbilde! Herlig demonstrativt hvordan hun hever nesen og lukker øynene når hun går forbi. Bare så synd det er litt uskarpt. Du tok kanskje kamera opp litt brått og impulsivt? Lukkertiden burde jo være lang nok. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 25. oktober: Lukker 1/160 sek Blender f/3.2 Iso 800 Snart rødt.... 26. oktober: Høst i London Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ganske snobbete look på 24. oktober, bra fanget det uttrykket der. Men det jeg er så freidig å feste meg ved her er det elleville 25. oktober. Virkelig herlig bilde av folk som ser ut til å gå helt av skaftet i moro de lager selv. Damen i rullestol ser jo ut som om hun er midt i berg-og-dalbanen i tivoli (for ikke å nevne hun som dytter). Muligens litt uheldig med avkappingen av rullestolsdamen, men jeg forstår at her gjaldt det å være rask. Skikkelig humørfylt bilde det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå