hallegyn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hadde bare vært morsomt å vite Lenke til kommentar
Pensarando Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hadde bare vært morsomt å vite Jeg har brukt CakePHP litt, men jeg har aldri funnet ut hvordan jeg mest mulig logisk skal bruke MVC-stilen saman med mitt prinsipp om en hjemmeside og et tilhørende administrasjonspanel :S Hadde vært kjekt å se viss noen hadde eksempler på litt mindre MVC-prosjekt. Lenke til kommentar
hallegyn Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde vært kjekt å se viss noen hadde eksempler på litt mindre MVC-prosjekt. Har tenkt litt på å lage en norsk demo av symfony, siden jeg er veldig begeistrert for det (har brukt det litt over et år nå), men jeg gjetter på at det beste er å linke til askeet. Det er en veldig god tutorial som viser hvordan en lager en komplett webapplikasjon med symfony. Dersom noen tester den, så pass på at dere bruker versjon 1.0 av rammeverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå