LostOblivion Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, Med min Lenovo ThinkPad R61e fikk jeg Vista Business ferdig installert. Det jeg lurer på er om det er mulig å få tilsendt en "clean install" DVD fra noen. Så lenge jeg har produktnøkkelen går vel dette bra, eller...? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Siden det er Lenovo (tidligere IBM) kan det være snakk om en tilpasset OEM-utgave. Det vil si at CD-keyen bare passer til DVD-plate fra Lenovo/IBM. Dette skal fremgå av klebelappen med CD-keyen. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Så jeg har altså fått en produktnøkkel for et tilpasset Vista Business? Betyr dette at hvis jeg f eks låner en venns retail Vista Business Plate, så kan jeg ikke bruke min produktnøkkel med denne, kun med den platen som fulgte med PCen? Dette er teit i så fall...jeg vil jo ikke ha masse unyttig programvare (f eks Norton Anti Virus) installert som default når jeg installerer et OS på maskinen...jeg vil velge selv hva jeg trenger. Takk for alle svar! Setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå