Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tar alle bildene mine i RAW og i sommer merket jeg at konverteringen ikke gikk somden skulle. Bildene fikk et kraftig magenta-stikk over seg. Legger ved et bilde med CS3 vs NX. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=254983 Noen som aner hva det kan være. CS3 har mye bedre kontroller som jeg kan å bruke, NX blir veldig tungvindt om jeg må gjøre annet enn veldig basic. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Testet en fil selv i begge programmer og merket ikke noe til dette eller forskjell på bildene. Kan du sjekke innstillingene i CS3 at de er "nøytrale" alle sammen ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 De skal være nøytrale... Det lilla skjæret og all støyen er plagsom som faen! Lenke til kommentar
emero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 lurer meg på om du ikke kan laste ned fremkallingsoppsett, og da kan du sikkert finne bedre løsninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå