Ageurk Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Denne syns jeg var fin, selv om det ikke hadde skadet med større fokusområde. Ser ut til at det er et område nærmest kameraet som er ute av fokus, før fokusen treffer for å så bli diffus igjen. Bakgrunnen som er vekselsvis blå og grønnaktig var også fin. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hestemynten fikk dominere fint i bildet, meget behagelig bakgrunn som Ageurk også er inne på. Hvis du har problemer med vind, kan du jo forsøke å støtte opp planten med noe. Detaljrikt med behagelige fargetoner. Edit: Den lunsjen din så også svært innbydende ut. Men hvis dette var hele lunsjen må du være småspist. Endret 17. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Bilde 18 – 18.Oktober: ”Ricinus communis I høstfarger” Fant litt flere høstlige farger rett utenfor…. Exif: 1/50– f/5 - ISO 100 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Fine høstfarger på "blomsten". Synd at bladet til venstre nesten går i ett med bakgrunnen. Det hadde kanskje vært en ide å gå nærmere ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Fine høstfarger på "blomsten". Synd at bladet til venstre nesten går i ett med bakgrunnen.Det hadde kanskje vært en ide å gå nærmere ? Tom Ja, bakgrunnen er slik...kunne jo selvsagt klippet av hele saken og lagt på et annet underlag, men ville ha det "in natura". Hvis jeg gikk nærmere, fikk jeg vel med veldig lite av bladet, blomsten og bladet gir en fin kontrast sammen synes jeg. RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Bilde 19 – 19.Oktober: ”Høst i fjæra - Skatval” Søndagsturen gikk til Stjørdalsområdet i dag, begynte i fin høst sol, men det ble snart regn og kald vind. Fine høst-grå farger på båt-naustene synes jeg… Exif: 1/125– f/7.1 - ISO 400 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 19. oktober 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Dette var et fint bilde som gir en assosiasjon med høst og forfall. Det blå nylontauet sier vel derimot at dette blir brukt. Det er en del linjer her som fort viser skjevhet, men du har fått det helt rett. (med mindre naustet er forferdelig skakt da) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Nok et bra bilde fra deg. Mange fine detaljer som jeg kan hvile øynene på. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 19. oktober: Annerledes bilde fra deg. Ser ut som båten er dradd på land for vinteren. Dette falt i smak. 18. oktober: Knallsterk rødfarge her. Bladet til venstre var skikkelig fint. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 18. Oktober er fint, store kontraster, og sterke farger. Fine skygger, og anonym bakgrunn. 19. Oktober blir litt rotete og gir meg lite, siden sjøen er ett ukjent element for meg. Noe med det gjør at det blir bedre for hver gang jeg ser på det, men ikke noe som umiddelbart tar pusten fra meg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Bilde 20 – 20.Oktober: ”Den gamle møllesteinen” Denne gamle møllesteinen har avsluttet sitt livs lange arbeidsverk...kanskje den kommer "på mote" igjen. Exif: 1/125– f/7.1 - ISO 400 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 21. oktober 2008 av RandiA Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan du prøve å laste opp bildet på nytt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan du prøve å laste opp bildet på nytt? Bildet var der før krasjen; så jeg mistenker at den kommer igjen. Eller er det bilder postet etter en viss tid i går som har blitt borte for alltid ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tok det av nå og lastet opp på nytt, da ser jeg det kom med, sikkert Forum-problemene som har slettet det. RandiA Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi kan jo ikke la fine bilder som det der forbli usett .) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Bilde 21 – 21.Oktober: ”Den gamle Trønderlåna rives” Litt trist å se det som engang var en stolt, flott Trønderlån må rives, men slik er forfallet i "livets høst". Exif: 1/500– f/5 - ISO 200 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bilde 22 – 22.Oktober: ”Sarracenia hybrid” Egentlig skulle dagens bilde være mer husriving, men det ble ikke tid, det var mørkt og sterk vind. I stdet ble det denne hjemlige Sarracenia'n..selv om jeg er litt allergisk for denne insekt-eteren... Exif: 1/6– f/11 - ISO 100 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 22. oktober 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 21.Oktober I og for seg et fotogent motiv. Gamle falleferdige bygninger har ofte mange flotte motiver. Men for meg blir det et altfor stort hvitt område som trekker oppmerksomhet. En ekkel "lens flare" til høyre er det i tilegg. 22Oktober Her var det mange flotte farger mellom rødt og grønt Litt støy på bakgrunnen ble på en merkelig måte litt stilig. Syns det er for lyst i toppen, men det får så være. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 20. oktober: Fin komposisjon av møllestenen, men du kunne kanskje skrudd opp kontrasten litt ? 21. oktober: Som det allered er nevnt, det ble for mye hvitt er; har du vurdert å redusere "Exposure" og konvertere til sort/hvitt ? 22. oktober: En skikkelig struttende plante det der Fine sterke farger og tett komposisjon. Men muligens litt for mye oppskarping? Skillet mellom blomsten og bakgrunnen gjør at planten ser klippet og og limt på. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 22. oktober: En skikkelig struttende plante det der Fine sterke farger og tett komposisjon. Men muligens litt for mye oppskarping? Skillet mellom blomsten og bakgrunnen gjør at planten ser klippet og og limt på.Tom Tok bort litt oppskarping jeg. Nei..den er ikke klippet og limt på, men bakgrunnen er litt spesiell... Randi PS. Når man legger inn noe her nå, og skal se "forhåndsvising" så kommer ikke bildet opp nå...i hvert fall ikke på min PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå