Gå til innhold

Oktoberfest - 2008 - RandiA - 60mm f/2.8 Macro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjelder å få med seg disse motivene nå - det er ikke lenge før de er borte.

Tom har et poeng her. Skal man ha blader på trærne må man i alle fall skynde seg.

Alltid fargesprakende fra deg Randi. Her fikk du en litt morsom effekt med at trærne ser ut til å vokse opp av løvhaugen.

Lenke til kommentar

Bilde 15 – 15.Oktober: ”Oxalis siliquosa, syn.vulcanicola”

Har ikke tid til annet i dag, men har intensjon om å fotografere hver dag…derfor ble det denne utrettelige gjøkesyren som har blomstret i over fem måneder nå. (Har ikke hatt tid til særlig etterarbeid heller...)

post-92574-1224082851_thumb.jpg

Exif: 1/6– f/5 - ISO 400

EF-S60mm f/2.8 Macro USM

RandiA

Lenke til kommentar
Har ikke tid til annet i dag, men har intensjon om å fotografere hver dag…

Har ikke tid til annet enn hva? Å ta gode bilder? Nok en gang en eksplosjon av farger, denne gangen en eksplosjon av en gyllen type. Veldig fin kontrast mot den dunkle, myke bakgrunnen. Her ser man noe av hva man kan gjøre med makro.

Lenke til kommentar
Bilde 16 – 16.Oktober: ”Høst-lunch”

Lettvint lunch, og lettvint bilde i dag også :yes:

Du har virkelig fantasi med det å ta bilder. Bare det å finne på det å ta bilde av lunsjen sin! Nå vet jeg at du spiser sunt. Blomsten i går ga meg inspirasjon til å ta bilder av den samme planten som også blomstrer hos meg enda. Det er jo så utrolig små blomster at de nesten ikke vises.

Lenke til kommentar
Bilde 16 – 16.Oktober: ”Høst-lunch”

Lettvint lunch, og lettvint bilde i dag også :yes:

Du har virkelig fantasi med det å ta bilder. Bare det å finne på det å ta bilde av lunsjen sin! Nå vet jeg at du spiser sunt. Blomsten i går ga meg inspirasjon til å ta bilder av den samme planten som også blomstrer hos meg enda. Det er jo så utrolig små blomster at de nesten ikke vises.

Takk for det. lessis....(men nå har jo knekkebrødet på seg den osten jeg synes er så god, og den som du ikke liker :yes: ... :!: )

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...