Gå til innhold

Oktoberfest - 2008 - RandiA - 60mm f/2.8 Macro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemningsfullt bilde. Og med en and (?) pent plassert i bildet.

Trickset er vel å konsentrere seg om enkelt detaljer....

Tom

Ja, den anda var ikke så lett å få med, den dukket stadig ned på en liten fisketur..og jeg som oftest tar bilder med tidsutløseren, mistet den lett ut av bildet :yes: .. forstår man bør konsentrere seg om mindre områder, detaljer med dette objektivet ja.

RandiA

Lenke til kommentar

Litt utbrent her og der, men stemningen i bildet er veldig bra.

Ellers morsomt med kommentarene foran. Noe av det jeg virkelig setter pris på med denne utfordringen er at den faste brennvidden tvinger en til å tenke mer og til å bli litt mer kreative. Og det inkluderer det å flytte på beina. Jeg har gått mer på jakt etter motiver i denne utfordringen enn det jeg normalt gjør med zoom. Og det er sunt tror jeg. Fint at man lærer seg å se motiver fra ulike vinkler etc.

Edit: Sorry, det går litt fort her. Kommentaren innledningsvis er til landskapsbildet. Så ikke ditt siste før nå. Sykkelhjulet var stilig. Det er jo alltid et valg dette med blender. Mulig det ville gjort seg med større blender og dermed mindre fremtrende bakgrunn? Bare et forslag.

Endret av satchmo
Lenke til kommentar
.... Noe av det jeg virkelig setter pris på med denne utfordringen er at den faste brennvidden tvinger en til å tenke mer og til å bli litt mer kreative. Og det inkluderer det å flytte på beina. Jeg har gått mer på jakt etter motiver i denne utfordringen enn det jeg normalt gjør med zoom. Og det er sunt tror jeg. Fint at man lærer seg å se motiver fra ulike vinkler etc.
Ja, du sier noe fornuftig der.... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

10. oktober: Veldig fin innramming med den sykkelen. Sterke fargekombinasjoner som vanlig.

11. oktober: Veldig dekorativt, men litt skjemmet av støy.

12. oktober: Her var det flotte farger igjen. Rognebær er pent mot høstløv rett og slett. Bjørkestammene er bare en ekstra prikk over i'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...