IceFox Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ellers har han kanskje bare tweaka JPEG-konverteringen i kameraet til det ytterste. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe... PS gjør fremdeles en revva obb med konverteringa her... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, du sier så... Men jeg kan ikke si noe uten å ha prøvd Capture NX. Er bare så lite keen på å sette meg inn i en ny workflow. Men hadde nok hatt gått av å bruke litt mer tid på hvert bilde. Jeg liker ikke helt at jeg nesten ikke bruker PS lenger. Synes f. eks skarping i PS funker bedre enn i LR, selv om det visstnok skal være veldig likt Unsharp Mask. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er noe galt med min konverter, var ikke slik før... Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Snuser på en sb-800 Noen gode guider til blits-lyssetting feks. ved bilbilder? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er ganske mye forarbeid før man kan ta bra bilbilder... How to clean your lamborghini (in 190 easy steps) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er ganske mye forarbeid før man kan ta bra bilbilder... How to clean your lamborghini (in 190 easy steps) Tror jeg hadde tatt den en tur i den lokale bilvaskehallen og så ut for å knipse... men nå er det snakk om Audi A4/A3'er Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det utvalget i Barteland? Glad jeg bor i sivilisasjonen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, har mye annet, men jeg vil øve meg litt først... Har beskjenter med noen råe mustanger, og diverse eksotiske biler, + at det er Amcar-treff like ved ca hver helg, så er bare å gå dit med noen visittkort så er saken biff... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Og en og annen fra andre siden av dammen... Amcar`s hjemby i Norge.. Edit: Litt seint ute. Endret 15. oktober 2008 av chris300 Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) http://www.seriouswheels.com/ Galleri av de fleste biler. En del 3D konsept biler, men og så en god del kreative foto. edit: veldig snedig hvis man er på utkikk etter en bestemt bil. Endret 14. oktober 2008 av akle Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=848531 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 sjekk ut http://www.ferdinand-motor.no/ , de bruker fotografer til å ta produkbildene sine! Veldig mye bra.. FWIW, så er det fetteren min som tar svært mange av bildene - jeg er mer enn litt misunnelig på den bilparken han får låne med seg ut på tur. Han har nettopp satt opp en side her, i samarbeide med en av de andre Ferdinand-fotografene: www.98super.no Det er et par snasne bilder der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå